GTA_Erik Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Fick en idé att jag skulle göra om Walton till en skåpbil. Här är resultatet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Tack! Ska bara fixa col-filen, sen, om någon vill ha den, lägger jag upp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Tack! Ska bara fixa col-filen, sen, om någon vill ha den, lägger jag upp den! på www.gtamods.com t.e.x, länge sen nån la upp nåt nytt där. Redigerad 1 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 nice!!!! Det är väll en stad i frankrike? nämen seriöst, kool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Det har ju ja okså tänk eller tänkte.. Men det ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Haha, den va grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 tuff blev den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Har fixat col-filen nu. Ska lägga upp den på GTAMods snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Nice, men var du tvungen att ta bilderna på natten? Man ser ju knappt bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Nice, men var du tvungen att ta bilderna på natten? Man ser ju knappt bilen. så sant så sant du borde sätta egna hjul på den, osså lite större hjul där bak så den lutar sig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 så sant så sant du borde sätta egna hjul på den, osså lite större hjul där bak så den lutar sig lite tycker det ska vara lite hotrodd stuk på den http://www.boydsshop.com/57pickup/front.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 tycker det ska vara lite hotrodd stuk på den http://www.boydsshop.com/57pickup/front.jpg my point exxxactly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tänkte släppa den som den är nu. Men om någon vill "styla" om den så får ni gärna göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Fick en idé att jag skulle göra om Walton till en skåpbil. Här är resultatet: Najz som tusan !!! osså tkr jag som Griimn och Copstar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 jag vill styla den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) jag vill styla den jag med Redigerad 2 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 :'( :'( du får styla den du e 100ggr bättre än mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 :'( :'( du får styla den du e 100ggr bättre än mig båda gör en kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts