Lofon Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Tänkte lite... när man börjar lekspela så är d ju alltid kul med koder, men tror ni koderna kommer släppas samtidigt som spelet, lr typ tre månader efter, som d e ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Va då för koder`? Menar du fusk koder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 japp... tex: fyrkant, upp, ner, ring... osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Dom Brukar inte komma 1 månad efter dom brukar komma dagen efter typ. så har de iafal vari me dom spelen som ja har köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Dom Brukar inte komma 1 månad efter dom brukar komma dagen efter typ. så har de iafal vari me dom spelen som ja har köpt. ok.. vart släpps dom på för sida då då? inte fuska.nu å såna va... för dom brukar inte komma direkt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 ok.. vart släpps dom på för sida då då? inte fuska.nu å såna va... för dom brukar inte komma direkt där... Mjo, dom komer typ 1 - 2 dar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Onödigt med en topic om dethär. Spelet släpps ju snart till PS2, bara att vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 förlåt mig så mycket då, messias...=P onödigt inlägg oxå.. isåfall... tycker inte det är så snart det släpps, föresten... en månad, visst... men jag vill ha spelet NUUUUUUUUUUUU!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Chetplanet är den bästa fusk sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Chetplanet är den bästa fusk sidan yepp! medhålles! men fuska.nu e bästa svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Nej! Chetplanet äger! Jag älskar chets och fussk osv! Och walkfroos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Cheatplanet är den bästa fusksidan. Fast jag spelar inte med fusk om jag inte varvat spelet en gång. skribb: Spelar du jämt med fusk? Du är ju trots allt 17 om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Den bästa sidan som slår alla andra är ju http://www.gamewinners.com om ni inte tror mig så jämför själv antalet fusk till spelet och hur måmga olika spel dom har fusk till jämfört mot andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 skribb: Spelar du jämt med fusk? Du är ju trots allt 17 om jag inte minns fel. du tror inte han bara var sarkastisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Bästa fusk och guide sidan är klart http://www.gamefaq.com gamewinners är också riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Bästa fusk och guide sidan är klart http://www.gamefaq.com gamewinners är också riktigt bra Håller helt med till fullo.... Men fuska i ett nytt spel??? Det är LAME...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 dom kommer släppas när spelet släpps i USA. jag fick koderna innan jag fick VC för att jag ville testa alla vapen när jag skulle börja spela för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Det är inte kul att ha alla vapen från början då är de inget kul, jag ska leta efter alla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Cheatplanet är den bästa fusksidan. Fast jag spelar inte med fusk om jag inte varvat spelet en gång. skribb: Spelar du jämt med fusk? Du är ju trots allt 17 om jag inte minns fel. Verkligen? Jag trodde han var typ 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 förlåt mig så mycket då, messias...=P onödigt inlägg oxå.. isåfall... tycker inte det är så snart det släpps, föresten... en månad, visst... men jag vill ha spelet NUUUUUUUUUUUU!!!! Jag bad inte om en ursäkt så FU och kör ner huvet i toaletten eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts