Plutonium_Man_91 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jag har en teori. i VC så kunde man ju köpa ett "car showroom" där det från början fanns en bil, men när man klarat alla listor vid garagen så fick man en 4wd jeep. jag tror att man kanske får monstertrucken när man gjort alla listor i SA (om man kan köpa wangs showroom). vad tror ni? eller så kanske man får en annan bra bil men det är BARA en teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jag har en teori. i VC så kunde man ju köpa ett "car showroom" där det från början fanns en bil, men när man klarat alla listor vid garagen så fick man en 4wd jeep. jag tror att man kanske får monstertrucken när man gjort alla listor i SA (om man kan köpa wangs showroom). vad tror ni? eller så kanske man får en annan bra bil men det är BARA en teori. Det tror inte jag eftersom det finns flera bilder på olika monstertrucks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 nee jag vet men kanske en av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag tror att man man finna Monster Truckarna ute i landsbygden t ex i staden Angel Pine så att man kan köra uppför Mt.Chiliad eller runt i landsbygden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jag har en teori. i VC så kunde man ju köpa ett "car showroom" där det från början fanns en bil, men när man klarat alla listor vid garagen så fick man en 4wd jeep. jag tror att man kanske får monstertrucken när man gjort alla listor i SA (om man kan köpa wangs showroom). vad tror ni? eller så kanske man får en annan bra bil men det är BARA en teori. låter vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 tack jojon_5 för att du håller me mig men don_salvatore87 har nog också en bra teori eller hur jojon_5? det blir coolt att köra upp för berget. hehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 men är det inte mest logiskt att dom kommer finnas på nån slags show? t.ex inne på stadium eller nåt eller så är dom på landet som salvan sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Tror man nog kommer hitta den i nån buske på landet eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 men är det inte mest logiskt att dom kommer finnas på nån slags show? t.ex inne på stadium eller nåt eller så är dom på landet som salvan sa Det finns ju faktist en stadio på san fierro kartan, den ligger ju också lite utanför... Känns som om det vore det idealiska stället att ha dom på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det fins ju en monster truck... det är nått CP-fel me datorn. så jag kan inte ladda upp img-bilder så jag länkar istället. lite längre ner på sidan e de en bild. tryck här fett grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag tror att dom kommer att finnas gömda ute på landsbygden nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det fins ju en monster truck... det är nått CP-fel me datorn. så jag kan inte ladda upp img-bilder så jag länkar istället. lite längre ner på sidan e de en bild. tryck här fett grymt Tror dom flesta vet det, men frågan var snarare var den/dom e nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 de var så dåligt så det blev kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja jätte kul, men det borde ju finnas på olika ställen tycker man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts