Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Herregud! Och du ska skapa en topic om "förbättring"? men håll käften ffs ska alla få gnälla utom jag eller Redigerad 2 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Herregud! Och du ska skapa en topic om "förbättring"? Arman, åå du käre Arman, håller med Griimn, alla måste få gnälla. Btw den va skön Griimn Redigerad 2 oktober, 2004 av Meller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Arman, åå du käre Arman, håller med Griimn, alla måste få gnälla. Btw den va skön Griimn Idioter hela bunten... Skam... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Idioter hela bunten... Skam... haha mobbad mobbad!! allvarligt lås den här nu... funnyliiin var eeee duuu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Idioter hela bunten... Skam... Jaha så var man idiot Arman for president! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 haha mobbad mobbad!! allvarligt lås den här nu... funnyliiin var eeee duuu? Om det är någon som är mobbad så är det du din tönt, man gör inte en topic om att förhindra spammare och sedan spamma själv på samma topic...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Om det är någon som är mobbad så är det du din tönt, man gör inte en topic om att förhindra spammare och sedan spamma själv på samma topic...! wooow wannabe modden predikar igen... du är så häftig! får jag ta på dig? får jag din autograf!!? tips: läs första posten igen, n00b Redigerad 2 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 wooow wannabe modden predikar igen... du är så häftig! får jag ta på dig? får jag din autograf!!? tips: läs första posten igen, n00b Jaha, läst första posten, vad vill du komma fram till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 ... och ni som klagar på nya medlemmar... *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts