Hultenius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det ska inte gå så långt att det ska vara jobbigt och omständigt att registrera sig. Tycker det är ganska bra som det är nu faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 eftersom gtasajten växer något enormt inför släppningen av SA så har vi många nya medlemmar som postar onödiga topics, spammar och uploadar helt onödiga bilder så är mitt tips att Stellans "guiden till trivsel" som är pinnad i gtasajten>forumet (ovanför min topic just nu) ska flyttas till t.ex forumets huvudsida högt uppe så att de nya medlemmarna verkligen läser det... hade inte det varit paradiset? inge spam,onödiga bilder eller dumma topics? vad sägs om det? Du är inte så mycket bättre själv. Du klagar stup i kvarten+ att du kunde tagga ner dig lite. Vanligtvis har du ca 50 posts om dagen. Förr kunde du ha över 70. Det resulterar i många onödiga inlägg och hänger du här hela dagarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Du är inte så mycket bättre själv. Du klagar stup i kvarten+ att du kunde tagga ner dig lite. Vanligtvis har du ca 50 posts om dagen. Förr kunde du ha över 70. Det resulterar i många onödiga inlägg och hänger du här hela dagarna? 2 simpla ord håll käften säg när fan jag klagade sist Redigerad 2 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Nu tar vi och lugnar ner oss lite här va.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) men ni klagar på att jag klagar jag har fan inte sagt ett elakt ord på en månad! ni kan fan inte acceptera en förändring va? ni är så jävla mogna själva jacker: 1. ingen frågade om din åsikt 2. om du uppfattade denna topic som en gnäll topic så skaffa glasögon/gå till en psykolog eller en blandning av båda!! 3. tack för att du gjorde en topic där jag försökte hjälpa till till en gnäll topic där alla är sura på varandra 4. M0G1 Redigerad 2 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 man kunde väl fått ett pm om reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 men ni klagar på att jag klagar jag har fan inte sagt ett elakt ord på en månad! ni kan fan inte acceptera en förändring va? ni är så jävla mogna själva jacker: 1. ingen frågade om din åsikt 2. om du uppfattade denna topic som en gnäll topic så skaffa glasögon/gå till en psykolog eller en blandning av båda!! 3. tack för att du gjorde en topic där jag försökte hjälpa till till en gnäll topic där alla är sura på varandra 4. M0G1 ROFL! Precis det jag mena när jag sa att du gnällde! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 jaha jag får inte käfta emot, jag ska bara sitta och hålla käften medans alla baktalar mig? den här killen fattar ju att han förlorat striden men vägrar ge sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 1. Jag har inte förlorat nån strid. 2. Vilken strid? 3. Jag har inte sagt att du inte får försvara dig. 4. Denna Topic kommer att bli låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) 4. Denna Topic kommer att bli låst. thanks to you du verkar se diskussion och gnällande som samma sak, iaf om du inte är på samma sida som någon, för då gnäller dom inte då är dom jättesnälla men så fort nån vågar säga emot så gnäller dom, är otrevliga osv Redigerad 2 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Så länge det är skönt att få denna Topic låst gör det mig inget att du skyller det på mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag försvarar INGEN eller är på NÅNS sida men det är nog tack vare båda... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Okej, Peace? Jag rapporterar denna nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Okej, Peace? Jag rapporterar denna nu. ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Som att jag har läst, eller ens sett några regler på det här forumet? Nej, inte en susning om var de finns, Prova att trycka på "knappen" "Forumets regler" så får du se nåt coolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) alltså ni borde fan ha medalj! ni spammar som in i helvetet/eller börjar bråka om nå helt annat... i nästan varenda topic lägg ner det.. och ni ska klaga på dom nya Redigerad 2 oktober, 2004 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 alltså ni borde fan ha medalj! ni spammar som in i helvetet/eller börjar bråka om nå helt annat... i nästan varenda topic lägg ner det.. och ni ska klaga på dom nya det var inte jag som startade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det var inte jag som startade... Hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Hahaha haha nån fattade min sarkasm iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Herregud! Och du ska skapa en topic om "förbättring"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts