Jump to content

nya medlemmar

Griimn
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

eftersom gtasajten växer något enormt inför släppningen av SA så har vi många nya medlemmar som postar onödiga topics, spammar och uploadar helt onödiga bilder så är mitt tips att Stellans "guiden till trivsel" som är pinnad i gtasajten>forumet (ovanför min topic just nu) ska flyttas till t.ex forumets huvudsida högt uppe så att de nya medlemmarna verkligen läser det... hade inte det varit paradiset? inge spam,onödiga bilder eller dumma topics? -_-

vad sägs om det?

Du är inte så mycket bättre själv. Du klagar stup i kvarten+ att du kunde tagga ner dig lite. Vanligtvis har du ca 50 posts om dagen. Förr kunde du ha över 70. >_< Det resulterar i många onödiga inlägg och hänger du här hela dagarna? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är inte så mycket bättre själv. Du klagar stup i kvarten+ att du kunde tagga ner dig lite. Vanligtvis har du ca 50 posts om dagen. Förr kunde du ha över 70. >_<  Det resulterar i många onödiga inlägg och hänger du här hela dagarna? (w00t)

2 simpla ord

håll käften

säg när fan jag klagade sist

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ni klagar på att jag klagar jag har fan inte sagt ett elakt ord på en månad!

ni kan fan inte acceptera en förändring va? ni är så jävla mogna själva

jacker:

1. ingen frågade om din åsikt

2. om du uppfattade denna topic som en gnäll topic så skaffa glasögon/gå till en psykolog eller en blandning av båda!!

3. tack för att du gjorde en topic där jag försökte hjälpa till till en gnäll topic där alla är sura på varandra

4. M0G1

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ni klagar på att jag klagar jag har fan inte sagt ett elakt ord på en månad!

ni kan fan inte acceptera en förändring va? ni är så jävla mogna själva

jacker:

1. ingen frågade om din åsikt

2. om du uppfattade denna topic som en gnäll topic så skaffa glasögon/gå till en psykolog eller en blandning av båda!!

3. tack för att du gjorde en topic där jag försökte hjälpa till till en gnäll topic där alla är sura på varandra

4. M0G1

ROFL! >_< Precis det jag mena när jag sa att du gnällde! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4. Denna Topic kommer att bli låst.

thanks to you

du verkar se diskussion och gnällande som samma sak, iaf om du inte är på samma sida som någon, för då gnäller dom inte då är dom jättesnälla

men så fort nån vågar säga emot så gnäller dom, är otrevliga osv

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...