Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 eftersom gtasajten växer något enormt inför släppningen av SA så har vi många nya medlemmar som postar onödiga topics, spammar och uploadar helt onödiga bilder så är mitt tips att Stellans "guiden till trivsel" som är pinnad i gtasajten>forumet (ovanför min topic just nu) ska flyttas till t.ex forumets huvudsida högt uppe så att de nya medlemmarna verkligen läser det... hade inte det varit paradiset? inge spam,onödiga bilder eller dumma topics? vad sägs om det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 tror inte det skulel funka så bra..men visst trott många kommer skita i å trycka på den.. därimot..när man blir member borde man få mail med koden..och sen lite regler å shit i mailet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 tror inte det skulel funka så bra..men visst trott många kommer skita i å trycka på den.. därimot..när man blir member borde man få mail med koden..och sen lite regler å shit i mailet men det är väl inte svårt att flytta den och den lär ju iaf bli mer läst än var den är nu ingen som är i den här forumdelen nästan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Väldigt bra förslag tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Tycker det borde vara en väldigt krånglig regprocess som tar typ 1 dag eller nåt, asså att man får sitt account dagen efter, då kommer de flesta oseriösa inte orka vänta och sen skippar dem forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) det hade också varit en lösning, men fler medlemmar är väl inte nåt dåligt? edit: så länge dom sköter sig Redigerad 1 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Det är hur dåligt som helst, om dom bara spammar och ställer idiotiska frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jag vet, därför bög dom läsa reglerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jag vet, därför bög dom läsa reglerna haha "bög dom läsa reglerna" Nä, alla skriver fel ibland On: Håller med skribb.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 haha "bög dom läsa reglerna" Nä, alla skriver fel ibland On: Håller med skribb.. lol det märkte jag inte men absolut ingen skulle ju regga sig om det var segt, det är ganska många som är sjyssta av dom nya t.ex cptruck e sjysst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Men alltså åtgärda? Vaddå påstår ni att man kan filtrera bort dem som skriver dumt genom att på nåt sätt läsa av dem under registreringen? Det är väl bara dumt att försvåra registreringen i hopp om att enbart seriösa personer ska orka ta sig igenom den. Ha då hellre fler moderatorer... Som att jag har läst, eller ens sett några regler på det här forumet? Nej, inte en susning om var de finns, men jag kan väl skriva sjysst för det... så ideen med att pumpa regler på folk är inte heller bra. Det enda jag har att säga i frågan är: De som kommentarerar att topics är dåliga, eller gnäller på felstavningar är 100x jobbigare än de få som startar en onödig topic, som ingen är tvungen att läsa. Alla jobbiga meddelanden måste man dock scrolla förbi för att hitta det vettiga som dyker upp ibland... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Eller såna som startar en Topic som heter "Erkänn San Andreas kommer bli coolt!!11!11!" Bannar vi på direkten . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Eller såna som startar en Topic som heter "Erkänn San Andreas kommer bli coolt!!11!11!" Bannar vi på direkten . Haha, exakt! Det verkar som den enda lösningen... Stavfel, gaah!! Redigerad 2 oktober, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Haha, exakt! Det verkar som den ända lösningen... det hade det faktiskt Ända är något annat än Enda Redigerad 2 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) edit..läste lite fel.. .men annars kan man få ett pm precis när man reggar? Redigerad 2 oktober, 2004 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Eller ett obligatoriskt quiz där man ska besvara frågor om trivselreglerna Det skulle vara oehört frustrerande... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det hade det faktiskt Ända är något annat än Enda Shit, jag skriver ALLTID fel på just det ordet! Haha. Nu måste jag skärpa mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Eller ett obligatoriskt quiz där man ska besvara frågor om trivselreglerna Det skulle vara oehört frustrerande... det hade nog gett resultat iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 tjata inte om dubbelpost nu! jag hade velat höra någon viktig persons åsikt, tex hultan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 tjata inte om dubbelpost nu! jag hade velat höra någon viktig persons åsikt, tex hultan? PM? Jag vet inte riktigt om det hade varit en så bättre idé, men man kan ju såklart testa ett tag och se hur det utvecklas sig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts