HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 hehe ja det är nog därför1 ja det ser ut att vara nåt kondom liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja du hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja du hehe Gör det, det för dig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja jag har också en uråldrig dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men det är jhu hans armbåge ni tycker liknar en kondom mössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men det är jhu hans armbåge ni tycker liknar en kondom mössa nej det är helt klart en mössa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja vi menar det hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Den bilden är gta. Snabb schysst bil en schysst miljö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) jag är bil/mc-fanatiker så för mig så pirrar det i magen när jag ser på dessa builde och tänker på hur det skulle vara att köra dom både i spelet och irl Monstertruck (bild nr.2 funkade inte att länka) Dodge Viper-kopia (bilden funkade inte att länka) Nya crossen (bilden funkade inte att länka) Nån skön street-bil, ser moddad ut Toyota Supra-kopia Ford GT40-kopia (bilden funkade inte att länka) Ny sporthoj (bilden funkade inte att länka) Fyrhjulingen e fin Och sisst å näst näst minst, gräsklipparen (mc å fyrhjuling e mindre) (bilden funkade inte att länka) Edit: tydligen kan man inte se de länkade bilderna alls, men dom finns i GTAsajtens bildarkiv, (dom som bara är länkar funkade inte att visa som bilder, vet inte varför) Redigerad 3 oktober, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 jag är bil/mc-fanatiker så för mig så pirrar det i magen när jag ser på dessa builde och tänker på hur det skulle vara att köra dom både i spelet och irl Monstertruck (bild nr.2 funkade inte att länka) Dodge Viper-kopia (bilden funkade inte att länka) Nya crossen (bilden funkade inte att länka) Nån skön street-bil, ser moddad ut Toyota Supra-kopia Ford GT40-kopia (bilden funkade inte att länka) Ny sporthoj (bilden funkade inte att länka) Fyrhjulingen e fin Och sisst å näst näst minst, gräsklipparen (mc å fyrhjuling e mindre) (bilden funkade inte att länka) Edit: tydligen kan man inte se de länkade bilderna alls, men dom finns i GTAsajtens bildarkiv, (dom som bara är länkar funkade inte att visa som bilder, vet inte varför) Den första av bilderna ser ju nästan riktig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Om ni tittar riktigt noga i högra hörnet på den här bilden, ser ni en skit snygg helikopter, hovra över marken! Redigerad 4 oktober, 2004 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Titta riktigt noga? Tycker du den e liten eller va det bara ett skämt? Redigerad 4 oktober, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Det var bara ett skämt asså... jag kunde inte motstå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Det var bara ett skämt asså... jag kunde inte motstå! Vill inte klaga på din humor, men den där va riktigt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det var bara ett skämt asså... jag kunde inte motstå! Haha woow vilket roligt skämt Inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det var bara ett skämt asså... jag kunde inte motstå! Mycket roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Den här bilden tycker jag är cool http://www.gta-san.net/gfx/news/samap.jpg Redigerad 6 oktober, 2004 av yoou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 är det bara jag osm märkt det men på officiella hemsidan på kartflashen så kan man få fram dom där garagesnubbarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 är det bara jag osm märkt det men på officiella hemsidan på kartflashen så kan man få fram dom där garagesnubbarna... vilka garagesnubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Jag har också fått fram dem, de är två eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts