Jump to content

Vilken är den häftigaste bilden?

yoou
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men jisses vilken superbra tråd hörru. Jag gillar bilder på lättklädda damer så klart...OMG!

Ja se vad kul för dig, synd bara att det här är ett forum om San Andreas. Ta det i allmänt.

Inte alls så onödig tråd, iallafall om man jämför med 50% av alla andra posts som görs på det här forumet.

----------------------------------------------------

Återkommer med mina favoritbilder, sitter på fel dator nu men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja se vad kul för dig, synd bara att det här är ett forum om San Andreas. Ta det i allmänt.

Inte alls så onödig tråd, iallafall om man jämför med 50% av alla andra posts som görs på det här forumet.

----------------------------------------------------

Återkommer med mina favoritbilder, sitter på fel dator nu men...

Ok, men jag har inte sagt att tråden var onödig. Var väl lite otydlig kanske, men jag tycker det var lite dumt formulerad fråga. Skulle kunna vart i stil med "Vilka är dina favoritbilder hittils från San Andreas" istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, men jag har inte sagt att tråden var onödig. Var väl lite otydlig kanske, men jag tycker det var lite dumt formulerad fråga. Skulle kunna vart i stil med "Vilka är dina favoritbilder hittils från San Andreas" istället.

Visst, men alla med en hjärna som kopplar iallafall någelunda bra förstår väll ändå att en tråd som heter 'Vilken är den häftigaste bilden' i ett forum som heter 'GTA San Andreas' handlar om vilken bild som är häftigast i området GTA San Andreas.

PS.

Ditt inlägg var inte heller så bra formulerat precis, så snacka inte skit om andras fel då dina egna är större.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, men alla med en hjärna som kopplar iallafall någelunda bra förstår väll ändå att en tråd som heter 'Vilken är den häftigaste bilden' i ett forum som heter 'GTA San Andreas' handlar om vilken bild som är häftigast i området GTA San Andreas.

PS.

Ditt inlägg var inte heller så bra formulerat precis, så snacka inte skit om andras fel då dina egna är större.

haha PWNED by okka hehe

alla bilder är lika grymma

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här bilden är mustig. Väldigt realistisk.

Offtopc: Är det inte rätt onödigt att fylla upp tråden med inlägg där folk påpekar att inlägget är onödigt eller inte ligger under rätt topic? Skaffa ett liv för fan!

joo... den va väldigt fin... personligen e ja förtjust i dom där cj kör monstertruck... men den där han gör inbrott och bär en tv e oxå fin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopc: Är det inte rätt onödigt att fylla upp tråden med inlägg där folk påpekar att inlägget är onödigt eller inte ligger under rätt topic? Skaffa ett liv för fan!

Extrem jävla Håller med till 100%! tjafs på den alltså!

I övrigt är den första, där alla hänger ut genom rutorna och är på G för att skjuta nån, drive-by style, rätt fräsch. Bild nummer 1 om jag inte minns fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor