yoou Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Vilken är den häftigaste bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Men jisses vilken superbra tråd hörru. Jag gillar bilder på lättklädda damer så klart...OMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Men jisses vilken superbra tråd hörru. Jag gillar bilder på lättklädda damer så klart...OMG! Ja se vad kul för dig, synd bara att det här är ett forum om San Andreas. Ta det i allmänt. Inte alls så onödig tråd, iallafall om man jämför med 50% av alla andra posts som görs på det här forumet. ---------------------------------------------------- Återkommer med mina favoritbilder, sitter på fel dator nu men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ja se vad kul för dig, synd bara att det här är ett forum om San Andreas. Ta det i allmänt. Inte alls så onödig tråd, iallafall om man jämför med 50% av alla andra posts som görs på det här forumet. ---------------------------------------------------- Återkommer med mina favoritbilder, sitter på fel dator nu men... Ok, men jag har inte sagt att tråden var onödig. Var väl lite otydlig kanske, men jag tycker det var lite dumt formulerad fråga. Skulle kunna vart i stil med "Vilka är dina favoritbilder hittils från San Andreas" istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ok, men jag har inte sagt att tråden var onödig. Var väl lite otydlig kanske, men jag tycker det var lite dumt formulerad fråga. Skulle kunna vart i stil med "Vilka är dina favoritbilder hittils från San Andreas" istället. Visst, men alla med en hjärna som kopplar iallafall någelunda bra förstår väll ändå att en tråd som heter 'Vilken är den häftigaste bilden' i ett forum som heter 'GTA San Andreas' handlar om vilken bild som är häftigast i området GTA San Andreas. PS. Ditt inlägg var inte heller så bra formulerat precis, så snacka inte skit om andras fel då dina egna är större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Visst, men alla med en hjärna som kopplar iallafall någelunda bra förstår väll ändå att en tråd som heter 'Vilken är den häftigaste bilden' i ett forum som heter 'GTA San Andreas' handlar om vilken bild som är häftigast i området GTA San Andreas. PS. Ditt inlägg var inte heller så bra formulerat precis, så snacka inte skit om andras fel då dina egna är större. haha PWNED by okka hehe alla bilder är lika grymma Redigerad 1 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Den här bilden är mustig. Väldigt realistisk. Offtopc: Är det inte rätt onödigt att fylla upp tråden med inlägg där folk påpekar att inlägget är onödigt eller inte ligger under rätt topic? Skaffa ett liv för fan! Redigerad 1 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Den här bilden är mustig. Väldigt realistisk. Offtopc: Är det inte rätt onödigt att fylla upp tråden med inlägg där folk påpekar att inlägget är onödigt eller inte ligger under rätt topic? Skaffa ett liv för fan! joo... den va väldigt fin... personligen e ja förtjust i dom där cj kör monstertruck... men den där han gör inbrott och bär en tv e oxå fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 men den där han gör inbrott och bär en tv e oxå fin! Kan du lägga in den där han bär en tv? Har inte sett den förr tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Kan du lägga in den där han bär en tv? Har inte sett den förr tror jag. kolla i bildarkivet... tror den finns där... jag har inte bredband eller adsl där jag befinner mig nu, så d lär ta liiiiite tid för mig...=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag gillar den här. Inte mycket action men stilen han har är gryyyyyym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Kan du lägga in den där han bär en tv? Har inte sett den förr tror jag. Här är den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 tycker no den nya bilden me helikoptern e finast btw kan inte alla akka-barn skärpa sej nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Den här é fet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Den här é fet: w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Offtopc: Är det inte rätt onödigt att fylla upp tråden med inlägg där folk påpekar att inlägget är onödigt eller inte ligger under rätt topic? Skaffa ett liv för fan! Extrem jävla Håller med till 100%! tjafs på den alltså! I övrigt är den första, där alla hänger ut genom rutorna och är på G för att skjuta nån, drive-by style, rätt fräsch. Bild nummer 1 om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 btw kan inte alla akka-barn skärpa sej nu? Akka-barn? Håller med upson, den första bilden som släpptes (drive-by sekvensen) är väldigt vacker. Denna bild är en annan: Den känns "på riktigt", höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Den här bilden är grymmast av alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 w0rd Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tänkte faktiskt också lägga upp den där, menn jag hittade den inte. Håller med, den är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts