bodysnatcher Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Nu var det så att min lilla syrra skulle luta sig över tangentbordet och råkade trycka på några knappar . Och det som hände var att strartmenyn göms hela tiden när man inte håller musen på den och att som ni ser nedan att verktygsfältet där uppe för explorer har blivit litet. Ingen som kan hjälpa mig och säga hur jag ska göra för att få det normalt igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Högerklicka på Start>Egenskaper>Aktivitetsfältet>Dölj aktivitetsfältet automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ditt explorerfönster visas i helskärmsläge, tryck F11 så blir det som vanligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Tack så mycket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Aha oj, jag missuppfattade :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts