skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Din sjuka jävel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Alla vet ngt om christer, kan han vara sveriges kändaste man? Nja.. näst efter kungen i så fall Men jag tycker det är rätt ointressant att spekulera i.. de flästa här säger nog dessutom bara vad deras föräldrar tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Din sjuka jävel.... tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 BRAVO!! *klapp klapp* Det va coolt va?eller?eller? Jätte heh...... jag bara skröt lite... betättade vad jag visste så nu kan du väl gå och käka ost ditt svin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Jag skulle också skjuta nån för 2 mille. Christer petterson var en riktig rå pundare, jag menade 2000 kr. Räker till en sats heroin och ganska mycket sprit. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 tackar tackar Skulle du skjuta MIG för två miljoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Crice for president! w0rd! skribb: eftersom jag inte känner dig, och att du va elak mot Crice, så skulle jag skjuta dig för 2 mille. Edit: stavfel Redigerad 6 oktober, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Skulle du skjuta MIG för två miljoner? Dig skulle jag skjuta gratis. Nä men... hoppas inte du blev ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Yay, jag är älskad. För första gången i GTAsajtens jävla historia gillar någon mig. Oh my God, is this how true love to another man feels? Yes, I really fucking think so... Gröööötmannen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Grötapan: Vad har jag gjort? Grov bilstöld 3-missfosster: Nä. Ville bara se vad du svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Crice: KNIP IGEN KÄFTHÅLET. Du va elak mot söta lilla crice! Och förövrigt så heter jag Grötmannen och så behöver jag 2 mille... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Men lär dig märka vad som är skämt och vad som är allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 menar du att det här är blodigt allvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 skulle du kunna skuta nån för 2 miljoner GTA3 freak?! du är alså berädd att släcka någon annans liv och såra anhöriga det e nog inte bra för dig att spela gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 menar du att det här är blodigt allvar? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts