Pimpen Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag tror det är Christer. Han har ju sagt det i fyllan och till vänner. Så varför är det INTE han? Men det där Expressen skrev om att han berättade det på dödsbädden var nog lite påhitt, för han blev medvetslös efter en relativt kort tid där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Med tanke på att det var ganska oprofissionelt mord så måste det vara nån psykopat. Men man vet aldrig... Den gemensamma nämnaren för många psykopater är att dom är överdrivet ordningsamma och har kontrollbehov. Varför skulle ett oproffsionellt mord vara det samma som psykopatdåd? tror inte det var Christer. Han verkar vara för konstig i huvet för de... Tror snarare att de var nån tysk eller nåt... För att tyskar är kända för att inte vara konstiga i huvudet, eller? Redigerad 1 oktober, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 nä det vet ja inget om...skrev de bara som exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag hörde/läste någonstans att det var någon, eventuellt CP (Initialer) som sköt Palme, men av misstag. Det visade sig nämligena tt Palme var hysteriskt lik en maffia-boss som bodde på gatan Palme blev skjuten, och vad jag hörde hade CP tydligen dödat fel person. Min källa är inte säker, då det var länge sen och jag ej fördjupade mig i ämnet då. Kolla upp det om ni vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Du borde haft med en sak som var "Jag bryr mig inte" den hade jag röstat på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Du borde haft med en sak som var "Jag bryr mig inte" den hade jag röstat på... Eller så behöver de som inte bryr sig varken rösta eller posta. Bara ett tips. Redigerad 1 oktober, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag tycker som du Mr. M. Crice: KNIP IGEN KÄFTHÅLET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Eller så behöver de som inte bryr sig varken rösta eller posta. Bara ett tips. Crice for president! nä det vet ja inget om...skrev de bara som exempel... Synd, tänkte att vi kunde sätta dit någon tysk på måfå någon gång varannan vecka eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag tycker som du Mr. M. Crice: KNIP IGEN KÄFTHÅLET. Vad är poängen med det, om man inte bvryr sig varflr äns skriva vi fattar det ändå. Usch fy börjar tröttna mer o mer på er.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Crice: KNIP IGEN KÄFTHÅLET. Jag lyssnar inte på dig, äckliga drogfarbror! :'( @Funnylin: Jepp, jag skulle bli en bra president. Eller statsminister... bara ni inte skjuter mig. Hole-in-fucking-one. Hur lyckas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag bara skojade Krabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag lyssnar inte på dig, äckliga drogfarbror! :'( @Funnylin: Jepp, jag skulle bli en bra president. Eller statsminister... bara ni inte skjuter mig. Hole-in-fucking-one. Hur lyckas jag? Ge bara inte ut viktig information till obehöriga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Christer petterson är kapabel till vadsomhelst, han gick på allt, heroin, kokain, tjack, roppar, alkohol. Osv. Hade ngn sagt till han, hej du får 2000 lakan om du skjuter en snubbe. Han skulle lätt göra det.. Ps Han JO anmälde min farsa på 80talet. Han börja babbla om sina rättigheter när han satt inne på mariefreds anstalten. Och farsan kallade han rättigheter för skit och spärrade in han i hålan. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det där har dom babblat om sedan Palme dog. Hur länge det är vet jag inte.... Vote: Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Jag tror inte att han gjorde det , men kanske. Han var ju knarkare på den tiden så han kan ha gjort det. Men sen söp han ner sig så han inte visste nånting, så han kan ha gjort det. Han gjorde det säkert för pengar, om han nu gjorde det. Redigerad 2 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Christer petterson är min gammla granne, när vi (familjen) bodde i Stockholm. Vi bodde typ 100 meterifrån honom..... hahah min farsa har bett honom att hålla käften Det var på spårvagnen.... christer satt och pratade för sig själv... (han var full.... det var han nästan alltid) och min pappa satt och läste och tyckte att han störde så att han sade till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 BRAVO!! *klapp klapp* Det va coolt va?eller?eller? Jätte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Som ni kanske vet anklagades Christer petterson för att mördat Olof palmö. Expressen skriver att han erskände att han dödade palmö på döds bäden. Men jag tror det är skit snack för jag tror inte att det va Christer som gjorde det för att han värkar för O orginaserad för att klara något sånt här. jag tror dom skrev det för att dom inte ville erskänna att polisen hade misslyckats eller nåt. Vad Tror ni gjorde han det eller inte? Miailovic var inte heller organiserad. Han planerade inte skiten, utan han bara improviserade! VOTE: Ja, det tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Man kan ju ändå inte säga att han gjorde det än. han vart ju frikänd av hovrätten så han är oskyldig till det tas upp i Högsta domstolen och motsatsen är bevisad. Alla vet ngt om christer, kan han vara sveriges kändaste man? Helt klart //carolus Redigerad 5 oktober, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Christer petterson är kapabel till vadsomhelst, han gick på allt, heroin, kokain, tjack, roppar, alkohol. Osv. Hade ngn sagt till han, hej du får 2000 lakan om du skjuter en snubbe. Han skulle lätt göra det.. //Carolus Jag skulle också skjuta nån för 2 mille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts