Korven Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Som ni kanske vet anklagades Christer petterson för att mördat Olof palmö. Expressen skriver att han erskände att han dödade palmö på döds bäden. Men jag tror det är skit snack för jag tror inte att det va Christer som gjorde det för att han värkar för O orginaserad för att klara något sånt här. jag tror dom skrev det för att dom inte ville erskänna att polisen hade misslyckats eller nåt. Vad Tror ni gjorde han det eller inte? Redigerad 30 september, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Som ni kanske vet anklagades Christer petterson för att mördat Olof palmö. Expressen skriver att han erskände att han dödade palmö på döds bäden. Men jag tror det är skit snack för jag tror inte att det va Christer som gjorde det för att han värkar för O orginaserad för att klara något sånt här. jag tror dom skrev det för att dom inte ville erskänna att polisen hade misslyckats eller nåt. Vad Tror ni gjorde han det eller inte? Jag tror han är skyldig.. Men hur menar du med att han är för o orginaserad för att mörda någon? + att han hade försökt att söka upp familjen i några veckor. Sonen trodde ju att han var ute efter att erkänna att han mördade Olof.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 han ser lite f-ed up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 driver du med mig när du skriver "Olof Palmö"? Hoppas det!! Olof Palme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 förlåt satan vilket damp jag skiter i hur man stavar hans namn bara man fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 LoL.. Han "Erkände på dödsbädden" Killen kom ju in på sjukan med ett 10cm stort jack i skallen.. Sen låg han i koma fram tills han avled.. Erkännande my ass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jag tror att det var någon/några högt uppsatt(a) person(er) som mördade Palme eller satte ut ett pris på hans huvud.. vote: Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ingen aning och jag skiter fullständigt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Även om Christer Petterson skulle ha erkänt så skulle det ju inte vara nog. Dom är ju tvungna att ha bevis för det... Samma om jag skulle gå ut med att det igentligen va jag som dödade Anna Lindh... Inte fan slänger dom in mig för det då. Nopp, i sverige behövs bevis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Snacka om oallmänbildning om man inte ens kan stava hans efternamn. Men, för att återgå till saken. Hans fru såg mördaren på 1 meters avstånd. Även fast hon var i chocktillstånd så glömmer man inte hans ögon. Klart det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 människan var psykiskt instabil och hade det inte bra, klart man säger ja INOFFICIELLT och sen förnekar för att få skitmycket uppmärksamhet och sen kan man ju tjäna pengar på det på olika sätt så NEJ, jag tror faktiskt inte det var han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Antagligen var anledningen till att han erkände att han var i behov av pengar, som han givetvis fick från massmedia. Jag vettifan men jag gissar på att han var skyldig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Hans fru såg mördaren på 1 meters avstånd. Även fast hon var i chocktillstånd så glömmer man inte hans ögon. Klart det var han. Lisbet såg aldrig hans ansikte. För så fort Olof föll ihop tog hon tag i honom och mördaren bara passerade förbi dom. Lisbet såg bara hans rygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Vote: Ja, det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Vote: Ja, kanske. Är inte helt säker, men det kan vara han. Med tanke på att det var ganska oprofissionelt mord så måste det vara nån psykopat. Men man vet aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Är övertygat om att det INTE var han, med tanke på att jag är övertygad över att det var amerikanska CIA som sköt Palme. Om ni tänker efter tror jag ni kan förstår varför. Om inte, forska lite i ämnet. Redigerad 1 oktober, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Varför i helvete skulle amerikanska underrättelse tjänsten skjuta Palme? Har ingen lust att forska, berätta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ärligt talat så ger jag fan i vem som dödade Palme. Det är historia, sen är det punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Moget Cortez, tror också att det kan vara en högt uppsatt person eller så var dådet välgjort. Bl.a. så hade inte Palme några livvakter den dagen vilket han alltid annars har och sedan så fanns det inga vägspärrar alls ut ur stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 tror inte det var Christer. Han verkar vara för konstig i huvet för de... Tror snarare att de var nån tysk eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts