yoou Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Finns det någon sida som översätter svenska till engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml längre texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 finns inge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 längre texter Ok sorry, vet tyvärr inte var det finns något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Finns det någon sida som översätter svenska till engelska Vet inget om någon hemsida men det finns en gammal god underskattad bra bok som kallas "ordbok". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Finns det någon sida som översätter svenska till engelska finns babelfish (stavning?) men den har massa grammatikfel osv bästa är att andvända hjärnan och lexikon för de ord man inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 finns babelfish (stavning?) men den har massa grammatikfel osv bästa är att andvända hjärnan och lexikon för de ord man inte förstår och på den finns det inte till svenska har jag förmig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 och på den finns det inte till svenska har jag förmig. det fanns på nån nerladdningsbar version tror jag... nåt me fisk var namnet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Man kan köpa Babelfish och då finns massor av språk med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Eller så får du väll "wäreza" ner det Redigerad 30 september, 2004 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Annars är tolken99 bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 googla på xanadu, tror det hette så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 När jag såg att mikolan hade skrivit i en tråd om översättning så var jag nästan säker på att han skulle förespråka japanska och länka till en svenska - japanska sida, men icke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 När jag såg att mikolan hade skrivit i en tråd om översättning så var jag nästan säker på att han skulle förespråka japanska och länka till en svenska - japanska sida, men icke... hittar du en sån sida så PM:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Det finns inte något sånt ännu. Men det håller på att översättas till babelfish, fast den kommer väll inte förren ett tag. Annars finns ju alltid Tolken99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Det finns inte något sånt ännu. Men det håller på att översättas till babelfish, fast den kommer väll inte förren ett tag. Annars finns ju alltid Tolken99 JO!, Xanadu kan översätta sve-eng och eng-sve!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts