Foo Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 JAg fick i uppgift att beskriva några ord på engelska, men lyckades inte med dessa, och ja jag vet att det fins en läxtopic men det är inte så jättemånga som kollar på en gamal topic. 1 Habitat loss 2 Renewable energy sources 3 Sustainable development Jag behöver svaren så snabbt som möjligt TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 JAg fick i uppgift att beskriva några ord på engelska, men lyckades inte med dessa, och ja jag vet att det fins en läxtopic men det är inte så jättemånga som kollar på en gamal topic. 1 Habitat loss 2 Renewable energy sources 3 Sustainable development Jag behöver svaren så snabbt som möjligt TACK! 2. Förnyelsebara energikällor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 http://lexin.nada.kth.se/sve-eng.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 1. Förlust av vana 2. Förnyelsebara energikällor 3. Hållbar genomförning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 1. Habitat Loss, Alter or eliminate the conditions needed for animals and plants to survive. (e.g. disturbing the ecosystem) 2. Renewable energy sources. A source of energy which will never dry out, for example water and wind energy. Nuclear energy does not apply as a Renewable energy source. 3. Sustainable development. According to one definition, demands that we seek ways of living, working and being that enable all people of the world to lead healthy, fulfilling, and economically secure lives without destroying the environment and without endangering the future welfare of people and the planet. Antog att du skulle ha beskrivningar av orden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 1. Förlust av vana 2. Förnyelsebara energikällor 3. Hållbar genomförning Lite väl besserwisser? HAHA du hade till och med fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 http://www.thefreedictionary.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 1. Förlust av vana 2. Förnyelsebara energikällor 3. Hållbar genomförning Haha! Nä men allvarligt, var du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Klart han var, han är ju Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 1. Habitat Loss, Alter or eliminate the conditions needed for animals and plants to survive. (e.g. disturbing the ecosystem) 2. Renewable energy sources. A source of energy which will never dry out, for example water and wind energy. Nuclear energy does not apply as a Renewable energy source. 3. Sustainable development. According to one definition, demands that we seek ways of living, working and being that enable all people of the world to lead healthy, fulfilling, and economically secure lives without destroying the environment and without endangering the future welfare of people and the planet. Antog att du skulle ha beskrivningar av orden Tack, det var en perfekt beskrivning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts