Jump to content

Ha inte för högt ställda förväntningar!

Deluxo
 Share

Recommended Posts

Det här hände mig med Driver 3. Jag läste och läste om Driver 3 att jag nästan exakt kunde se hur det skulle bli. Jag visste i princip allt om spelet, innan det hade kommit ut.

Ochså släpptes det äntligen. Men oj, oj, oj. Vad tråkigt det var. "Näää!", tänkte jag.

Och sen såg jag att det skulle släppas ett nytt GTA-spel. Jag har visserligen läst lite om GTA: SA redan, men jag ska inte göra om samma misstag som jag gjorde med Driver 3.

Det är bara det jag ville säga; ha inte för högt ställda förväntnigar på GTA: SA! (Det har iaf inte jag).

Redigerad av Deluxo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här hände mig med Driver 3. Jag läste och läste om Driver 3 att jag nästan exakt kunde se hur det skulle bli. Jag visste i princip allt om spelet, innan det hade kommit ut.

Ochså släpptes det äntligen. Men oj, oj, oj. Vad tråkigt det var. "Näää!", tänkte jag.

Och sen såg jag att det skulle släppas ett nytt GTA-spel. Jag har visserligen läst lite om GTA: SA redan, men jag ska inte göra om samma misstag som jag gjorde med Driver 3.

Det är bara det jag ville säga; ha inte för högt ställda förväntnigar på GTA: SA! (Det har iaf inte jag).

Mina förväntningar ligger i topp. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ord, spelet låter nästan lite för bra för att vara sant.

Men om man tar basketen till exempel, det kommer suga totalt! Men det är ändå en rolig feature, det spelar ingen roll om det är jättedåligt. Det kommer säkert vara detsamma med biljarden osv, men det är själva friheten som gör att det blir så underbart.

Visst, kvalite har ju också en väldigt stor betydlese, men R* brukar ju inte svika oss på den punkten!

Själv tycker jag att mina egna förväntningar är hyfsat realistiska, jag förväntar mig inget mer än det dom säger, och ibland lite mindre...

Think Vice City - and then some!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst om spelet och de nya innehållet men jag tror faktiskt inte att jag blir besviken, man kan inte bli besviken på GTA. Genren är liksom helgonförklarad och man kan bara inte hata den.

Blir jag besviken så ska du få veta det och dessutom ska jag slå sönder spelet med en slägga...

Varför lovar jag något sådant, jo för att jag vet att jag inte kommer bli besviken.

Jag är en sådan som har små förväntningar och då blir det så mkt roligare att spela...

Redigerad av samminen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nog svårt för Rockstar att göra ett dåligt GTA. Svårare än att göra ett bra.

De har känslan fr vad som är relevant och vad som får ett spel att leva länge.

Kolla på The Getaway t ex, byggt upp hela London och så har det inget med spelet att göra igentligen plus att det var fult och inget som fanns där var tillgängligt.

Du klarade spelet och så var det med det.

Samma sak med True Crime även om det var ett helt ok spel med lite längre levnadsålder tack vara de där slumpmässiga polisuuppdragen och skillsen man kunde samla på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men sen så är ju Driv3r ett rätt dåligt spel också. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte att R* kommer göra oss besvikna...

Om man kollar på dom 2 Trailerna, småsnuttarna, bilderna samt dom förhandstittar som tidningar har fått gå på, så verkar det mycket lovande.

Bara för att basket eller biljard suger (vilket jag inte tror att det kommer göra) så skulle ändå spelkänslan som funnits i alla dom andra spelen finnas, å det är ju det som har gjort spelet till vad det är.

men men...de e bara å vänta och se hur det blir..

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor