Jump to content

429:-

Share

Recommended Posts

tjah, man måste få tag i dvd skivor som klarar dubbellagring och så måste man ha en dvd brännare som klara av att bränna dubbellagring...

Men visst du kanske har det?

Behövs ej då jag inte ens äger en PS2... Kör spelen på datan kopplat till min 32" tv.

Startar "PS2 Emulatorn" lägger in spelen i "Daemon" sen finner Emulatorn spelen själv. Bara att köra sen.

Sedan har jag en PS2 kontrol till datan såklart. :ermm:

Redigerad av STATUS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behövs ej då jag inte ens äger en PS2... Kör spelen på datan kopplat till min 23" tv.

Startar "PS2 Emulatorn" lägger in spelen i "Daemon" sen finner Emulatorn spelen själv. Bara att köra sen.

Aha, men då kan jag väl bara säga grattis, lycka till och ha't skoj! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behövs ej då jag inte ens äger en PS2... Kör spelen på datan kopplat till min 32" tv.

Dags att köra en virusskan? Det finns nämligen inga fungerande PS2-emulatorer...

Dessutom är warez-snack emot reglerna så du får en varning för det.

Btw, man ska vara försiktig om man beställer från CDWOW och liknande företag som har sina företag utanför Sverige. För det första får man spelet flera dagar efter releasedatumet och sedan gäller inte samma rättigheter som i Sverige. Något man bör tänka på...

Jag stänger denna tråd nu, det är bara kaos i den ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...