STATUS Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) tjah, man måste få tag i dvd skivor som klarar dubbellagring och så måste man ha en dvd brännare som klara av att bränna dubbellagring... Men visst du kanske har det? Behövs ej då jag inte ens äger en PS2... Kör spelen på datan kopplat till min 32" tv. Startar "PS2 Emulatorn" lägger in spelen i "Daemon" sen finner Emulatorn spelen själv. Bara att köra sen. Sedan har jag en PS2 kontrol till datan såklart. Redigerad 30 september, 2004 av STATUS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Kostar 429:- med frifrakt. CD WOW! Skulle alldrig kunna lita på dom igen. Mitt förhandsbokade vice city kom hela 23 dagar för sent. Lägg till 150 kr och var säker på att du får det hemskickad, dessutom stödjer gtasajten med 5%(??) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Behövs ej då jag inte ens äger en PS2... Kör spelen på datan kopplat till min 23" tv. Startar "PS2 Emulatorn" lägger in spelen i "Daemon" sen finner Emulatorn spelen själv. Bara att köra sen. Sedan har jag en PS2 kontrol till datan såklart. Aha, men då kan jag väl bara säga grattis, lycka till och ha't skoj! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Aha, men då kan jag väl bara säga grattis, lycka till och ha't skoj! Ja tack ska du ha. Det lovar jag att ha... Låter som du blev avis nu? Det sista du bör bli tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Ja tack ska du ha. Det lovar jag att ha... Låter som du blev avis nu? Det sista du bör bli tycker jag... haha, nej då, har ju ett ps2, skulle kännas onödigt att inte använda det sen så stödjer jag gärna r*, så har inga större problem att betala för deras spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 sen så stödjer jag gärna r*, så har inga större problem att betala för deras spel Ja har man råd så kan man la ta och betala det. Men jag anser att jag inte har råd med dom räkningar och skit man har varje månad... Ghaaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Behövs ej då jag inte ens äger en PS2... Kör spelen på datan kopplat till min 32" tv. Startar "PS2 Emulatorn" lägger in spelen i "Daemon" sen finner Emulatorn spelen själv. Bara att köra sen. Sedan har jag en PS2 kontrol till datan såklart. Du har inte läst reglerna så noga va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Ja har man råd så kan man la ta och betala det. Men jag anser att jag inte har råd med dom räkningar och skit man har varje månad... Ghaaa mmm, jäkla räkningar, kan verkligen förstöra för en... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 mmm, jäkla räkningar, kan verkligen förstöra för en... Ja dom gör ju det... Tyvärr... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Du har inte läst reglerna så noga va? Jo da, hurså? Men i reglerna står ingenstans att man inte får berätta hur man spelar GTA spelen... Eller finner du den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 tänker inte köpa via gta sajten...för dyrt...ska köpa på annat ställe om ja ska köpa de direkt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 *reported* JAG UPPMANAR ALLA TILL ATT FÖRBOKA GENOM GTASAJTEN ISTÄLLET! Men ge dig! Om det är nån som borde bli reported så är det du. Det är inge tvång att förhandsboka via GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Behövs ej då jag inte ens äger en PS2... Kör spelen på datan kopplat till min 32" tv. Startar "PS2 Emulatorn" lägger in spelen i "Daemon" sen finner Emulatorn spelen själv. Bara att köra sen. Sedan har jag en PS2 kontrol till datan såklart. Dags att köra en virusskan? Det finns nämligen inga fungerande PS2-emulatorer... Dessutom är warez-snack emot reglerna så du får en varning för det. Btw, man ska vara försiktig om man beställer från CDWOW och liknande företag som har sina företag utanför Sverige. För det första får man spelet flera dagar efter releasedatumet och sedan gäller inte samma rättigheter som i Sverige. Något man bör tänka på... Jag stänger denna tråd nu, det är bara kaos i den ändå... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts