Jump to content

grymt det hade vatt

AlexXx91
 Share

Recommended Posts

Det hade varit grymt om xzibit, eminem, snoop dogg, lloyd banks, eazy-e, dr. dre, ice cube, nate dogg, 50cent, Ja Rule, DMX, nelly, fat joe, p diddy och alla andra.....

Jorå..

Själva definitionen av MTV-hiphoppare....(negativ klang, bara så du vet)

Lloyd Banks är nog den tråkigaste rapparen någonsin, hans hesa röst tar livet av mig.

Sen som grädde på moset har han dåliga texter, dåliga videos och dåligt gäng (G-Unit).

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lloyd Banks är nog den tråkigaste rapparen någonsin, hans hesa röst tar livet av mig.

Sen som grädde på moset har han dåliga texter, dåliga videos och dåligt gäng (G-Unit).

Problemet är bara att jag kände till de flesta innan de blev riktigt kända och spelades överallt stup i kvarten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är bara att jag kände till de flesta innan de blev riktigt kända och spelades överallt stup i kvarten.

Okej.

Vanligtvis brukar den kommersiella hiphoppen (då menar jag sånna som G-Unit, Nelly, DMX, Ja Rule, Chingy osv. Den riktigt usla som spelas på radio alltså) brukar vara själva ingången in i hiphopscenen, och när man upptäckt det så letar man sig utåt, så egentligen så har den kommersiellt gångbara hiphoppen en stor roll i hiphopscenen. Man måste ju börja någonstans, och då är det bra att det finns lite lättilgänglig hiphop (dålig, men som sagt - gångbar kommersiellt) där ute som öppnar upp folks ögon för hiphoppen i sig, men senare börjar gräva djupare.

Ps.

Inte riktat till dig, fattar egentligen inte varför jag skrev det! Haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller verkligen med dig där han är riktigt usel, stör mig som fan på honom, gillar hiphop förövrigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.

Vanligtvis brukar den kommersiella hiphoppen (då menar jag sånna som G-Unit, Nelly, DMX, Ja Rule, Chingy osv. Den riktigt usla som spelas på radio alltså) brukar vara själva ingången in i hiphopscenen, och när man upptäckt det så letar man sig utåt, så egentligen så har den kommersiellt gångbara hiphoppen en stor roll i hiphopscenen. Man måste ju börja någonstans, och då är det bra att det finns lite lättilgänglig hiphop (dålig, men som sagt - gångbar kommersiellt) där ute som öppnar upp folks ögon för hiphoppen i sig, men senare börjar gräva djupare.

Ps.

Inte riktat till dig, fattar egentligen inte varför jag skrev det! Haha!

Vill säga w0rd på det där, bra skrivet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor