AlexXx91 Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Tänk om det hade vatt xibit och west coast custom som är i trans-fender hade de inte vatt grymt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Det hade varit grymt om xzibit, eminem, snoop dogg, lloyd banks, eazy-e, dr. dre, ice cube, nate dogg, 50cent, Ja Rule, DMX, nelly, fat joe, p diddy och alla andra..... Jorå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Det hade varit grymt om xzibit, eminem, snoop dogg, lloyd banks, eazy-e, dr. dre, ice cube, nate dogg, 50cent, Ja Rule, DMX, nelly, fat joe, p diddy och alla andra..... Jorå.. Själva definitionen av MTV-hiphoppare....(negativ klang, bara så du vet) Lloyd Banks är nog den tråkigaste rapparen någonsin, hans hesa röst tar livet av mig. Sen som grädde på moset har han dåliga texter, dåliga videos och dåligt gäng (G-Unit). Redigerad 29 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Själva definitionen av MTV-hiphoppare....(negativ klang, bara så du vet) Lloyd Banks är nog den tråkigaste rapparen någonsin, hans hesa röst tar livet av mig. Sen som grädde på moset har han dåliga texter, dåliga videos och dåligt gäng (G-Unit). Problemet är bara att jag kände till de flesta innan de blev riktigt kända och spelades överallt stup i kvarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Problemet är bara att jag kände till de flesta innan de blev riktigt kända och spelades överallt stup i kvarten. Okej. Vanligtvis brukar den kommersiella hiphoppen (då menar jag sånna som G-Unit, Nelly, DMX, Ja Rule, Chingy osv. Den riktigt usla som spelas på radio alltså) brukar vara själva ingången in i hiphopscenen, och när man upptäckt det så letar man sig utåt, så egentligen så har den kommersiellt gångbara hiphoppen en stor roll i hiphopscenen. Man måste ju börja någonstans, och då är det bra att det finns lite lättilgänglig hiphop (dålig, men som sagt - gångbar kommersiellt) där ute som öppnar upp folks ögon för hiphoppen i sig, men senare börjar gräva djupare. Ps. Inte riktat till dig, fattar egentligen inte varför jag skrev det! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Själva definitionen av MTV-hiphoppare....(negativ klang, bara så du vet) Lloyd Banks är nog den tråkigaste rapparen någonsin, hans hesa röst tar livet av mig. Sen som grädde på moset har han dåliga texter, dåliga videos och dåligt gäng (G-Unit). Håller verkligen med dig där han är riktigt usel, stör mig som fan på honom, gillar hiphop förövrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Okej. Vanligtvis brukar den kommersiella hiphoppen (då menar jag sånna som G-Unit, Nelly, DMX, Ja Rule, Chingy osv. Den riktigt usla som spelas på radio alltså) brukar vara själva ingången in i hiphopscenen, och när man upptäckt det så letar man sig utåt, så egentligen så har den kommersiellt gångbara hiphoppen en stor roll i hiphopscenen. Man måste ju börja någonstans, och då är det bra att det finns lite lättilgänglig hiphop (dålig, men som sagt - gångbar kommersiellt) där ute som öppnar upp folks ögon för hiphoppen i sig, men senare börjar gräva djupare. Ps. Inte riktat till dig, fattar egentligen inte varför jag skrev det! Haha! Vill säga w0rd på det där, bra skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts