Sir.Per Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Här kommer första bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 här kommer en till bild Hur lägger man in texturer??? adda mig på msn om du vet ( robban_cool85@hotmail.com ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 go 4 it, tell me when u done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) rött: kommer bli problem med att böja här sen... blått: så borde du sätta istället Redigerad 29 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 va? böja?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Äh! Jör en MT5 I stället mycket bättre märke!! Honad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 menar du honda ne jag tycker yamaha e bättre!! och jag har en dtr så d blir lättare att skaffa bilder då. Vet non hur man lägger in färger till den? när jag trycker på E så kommer matrial edotor fram sen väljer jag den färgen d ska va MEN DÅ BLIR HELA MOPPEN SVART JU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 menar du <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=honda&v=56">honda</a> ne jag tycker yamaha e bättre!! och jag har en dtr så d blir lättare att skaffa bilder då. Vet non hur man lägger in färger till den? när jag trycker på E så kommer matrial edotor fram sen väljer jag den färgen d ska va MEN DÅ BLIR HELA MOPPEN SVART JU!! kryssa för load map sen klickar du på load map knappen sen laddar du upp en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 men när jag kryssar för load map och väljer en svart bild och sen trycker på okej blir hela moppen svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 här kommer en bild till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Borde du inte börja med att kanske göra om crossen till en början? Det var ju ditt första projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts