Jump to content

rc shop

Share

Recommended Posts

mm man kanske har en leksakslåda oxå eftersom man har en garderob :P

edit: vissa speltillverkare( ska inte nämna några namn) lägger upp sånna bilder för att folk ska tro att man kan de. då köper folk spelet o blir besvikna sen :P

Vad spelar det för roll om du nämner namnen på speltillverkarna? Det är inte direkt så att du baktalar dina kompisar. Det kan ju vara intressant för oss andra.

Redigerad av tejwarius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm man kanske har en leksakslåda oxå eftersom man har en garderob :P

edit: vissa speltillverkare( ska inte nämna några namn) lägger upp sånna bilder för att folk ska tro att man kan de. då köper folk spelet o blir besvikna sen :P

varför skulle det inet gå? finns ju rc-bilar och helikoptrar och flygplansgrejer i vice city, sen finns det en bomb-bil i gta3

edit: finns ju en bombbil i GTA också (ettan altså)

Redigerad av mickemannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer ihåg när min bror spelade GTA1 och fick en sondär radiostyrd bil med sprängmedel i, (Han hade aldrig kört den innan)så skulle jag visa hur man tutade eller något sånt så tryckte jag bara på någon knapp så sprängdes den radiostyrda bilen .Jä¤lar vad han blev galen,jagade mig runt hela huset

Tyvärr offtopic, men jag garvade fan som i helvete. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser ut som om man kan köpa Rc -plan mm..

Iaf ser det ut så på bilden.. >_<

öööh no it doesnt, då hade dom varit mer detaljerade och antagligen hade det synts på nåt sätt att dom gick att andvända precis som vapnena i vapenaffären inte passar in med allt annat som har jättelite polys

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tror jag nog att det kommer gå att köpa och använda RC-planen, för varför skulle det annars märkas ut på deras officiella hemsida?

Känns som om jag skriver detta i alla såna här disskusioner, höhö.

jag säger ju självklart inte att det är möjligt jag säger bara att den där bilden inte indikerar på att det finns, men själv tror jag och hoppas att man kan köpa deeeeäm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag säger ju självklart inte att det är möjligt jag säger bara att den där bilden inte indikerar på att det finns, men själv tror jag och hoppas att man kan köpa deeeeäm

Aldrig påstått, det var ju inte riktat till dig. Håller med dig till 100% förövrigt!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor