holymakaroni Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Undrar om man typ kan köpa en radiostyrd bil å köra runt med. Borde ju gå eftersom det finns en sån affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) mm man kanske har en leksakslåda oxå eftersom man har en garderob edit: vissa speltillverkare( ska inte nämna några namn) lägger upp sånna bilder för att folk ska tro att man kan de. då köper folk spelet o blir besvikna sen Redigerad 29 september, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 haha.... Kanske och så kan man kanske köra på folk med tänk vad häftigt wowowowowow jag tycker att det vore så coolt att jag skulle lägga mig dubbelvikt och skratta, nä men allvarligt tänk om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 om man kan köpa dom är dom förmodligen fyllda med sprängdeg .. eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) mm man kanske har en leksakslåda oxå eftersom man har en garderob edit: vissa speltillverkare( ska inte nämna några namn) lägger upp sånna bilder för att folk ska tro att man kan de. då köper folk spelet o blir besvikna sen Vad spelar det för roll om du nämner namnen på speltillverkarna? Det är inte direkt så att du baktalar dina kompisar. Det kan ju vara intressant för oss andra. Redigerad 29 september, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) mm man kanske har en leksakslåda oxå eftersom man har en garderob edit: vissa speltillverkare( ska inte nämna några namn) lägger upp sånna bilder för att folk ska tro att man kan de. då köper folk spelet o blir besvikna sen varför skulle det inet gå? finns ju rc-bilar och helikoptrar och flygplansgrejer i vice city, sen finns det en bomb-bil i gta3 edit: finns ju en bombbil i GTA också (ettan altså) Redigerad 29 september, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Jag tror att man kan köpa. Varför skulle man annars kunna gå in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Jag kommer ihåg när min bror spelade GTA1 och fick en sondär radiostyrd bil med sprängmedel i, (Han hade aldrig kört den innan)så skulle jag visa hur man tutade eller något sånt så tryckte jag bara på någon knapp så sprängdes den radiostyrda bilen .Jä¤lar vad han blev galen,jagade mig runt hela huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 jag har inte sagt att ja inte tror att de går.......sa bara att utvecklarna kan göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Jag kommer ihåg när min bror spelade GTA1 och fick en sondär radiostyrd bil med sprängmedel i, (Han hade aldrig kört den innan)så skulle jag visa hur man tutade eller något sånt så tryckte jag bara på någon knapp så sprängdes den radiostyrda bilen .Jä¤lar vad han blev galen,jagade mig runt hela huset Tyvärr offtopic, men jag garvade fan som i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Det ser ut som om man kan köpa Rc -plan mm.. Iaf ser det ut så på bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Det ser ut som om man kan köpa Rc -plan mm.. Iaf ser det ut så på bilden.. öööh no it doesnt, då hade dom varit mer detaljerade och antagligen hade det synts på nåt sätt att dom gick att andvända precis som vapnena i vapenaffären inte passar in med allt annat som har jättelite polys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Själv tror jag nog att det kommer gå att köpa och använda RC-planen, för varför skulle det annars märkas ut på deras officiella hemsida? Känns som om jag skriver detta i alla såna här disskusioner, höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Själv tror jag nog att det kommer gå att köpa och använda RC-planen, för varför skulle det annars märkas ut på deras officiella hemsida? Känns som om jag skriver detta i alla såna här disskusioner, höhö. jag säger ju självklart inte att det är möjligt jag säger bara att den där bilden inte indikerar på att det finns, men själv tror jag och hoppas att man kan köpa deeeeäm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Det är väll bara att vänta och se... Vore ball om det gick...men å andra sidan så har dom ju alltid haft med RC saker i Gta... Redigerad 1 oktober, 2004 av Maxx_86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) jag säger ju självklart inte att det är möjligt jag säger bara att den där bilden inte indikerar på att det finns, men själv tror jag och hoppas att man kan köpa deeeeäm Aldrig påstått, det var ju inte riktat till dig. Håller med dig till 100% förövrigt! Redigerad 1 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det borde ju gå eftersom det står en gubbe i kassan som i alla andra affärerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det gör dom på vissa ställen i vc där man inte kan köpa nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det gör dom på vissa ställen i vc där man inte kan köpa nåt aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det är väll bara att vänta och se... Vore ball om det gick...men å andra sidan så har dom ju alltid haft med RC saker i Gta... offtopic: varför skriver alla (inklusive mig) attt man ska vänta o se?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts