Jump to content

Skillnaden Mellan SA och VC Kartan!

Turkia
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har foskat lite..så här stor är Vice City kartan jämfört med San Andreas kartan..(inte hel än) ^_^

Eller inte!! :D

Och Sverige är större än Ryssland! ^_^ De är helt olika skala, kan ni inte förstå de, stirra er inte blinda på alla FAKE jämförelsekartor som släpps nu. Vänta och se, har R* sagt att LS är 1,5 ggr större än VC så är de de, och om hela San Andreas är 4-6ggr större än VC så är de de. Jag litar iaf på dom som har gjort spelet inte nån j*vla tysk som sitter och ritar jämförelse kartor och säger att VC är 100ggr större än SA, ingen har sett de utom R*! :lol:

LITA PÅ DOM!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt att det är rätt..men kolla på vägarna och jämför..

Tror de att dom har ritat ut alla vägar på SA kartan? Skulle inte tro de, kolla på flashkartan när du öppnar upp typ Ganton. Då ser du att de är gator som inte är utmärkta på stora kartan. :D

Dom har bara ritat ut dom stora vägarna, inga mindre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt att det är rätt..men kolla på vägarna och jämför..

Åter igen...

Kolla den övre bilden, det är en 4 filig bro...

Den undre är en 8 filig motorväg, vilket klart och tydligt visar på att det inte är samma skala.... :D:lol:

ps. båda kartorna som jag tog dessa bilderna är samma storlek som dom du har på bilden ds.

post-31-1096913721_thumb.jpg

Redigerad av Maxx_86
Länk till kommentar
Dela på andra sidor