Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) 1. Las venturas fattas 2. Sa är MYCKET större än vc.. 3. det är olika skala Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag har foskat lite..så här stor är Vice City kartan jämfört med San Andreas kartan..(inte hel än) http://img62.exs.cx/img62/2416/GTAmaps.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 hahaha bra jobbat men alltså , har du inte kollat dom tidigare inläggen i den här topicen det är en annan skala på SA , inte ALLS samma som på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jo men jag använder en annan vice city karta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 har vi inte kommit fran till att vi inte vet hur stor skalan är på den nya kartan? skulle gissa att du ha r gjort "vice city linjerna" för stora med atnke på att los sanos skulle vara 1,5-2x större men på den är de motsatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag har foskat lite..så här stor är Vice City kartan jämfört med San Andreas kartan..(inte hel än) http://img62.exs.cx/img62/2416/GTAmaps.gif Eller inte!! Och Sverige är större än Ryssland! De är helt olika skala, kan ni inte förstå de, stirra er inte blinda på alla FAKE jämförelsekartor som släpps nu. Vänta och se, har R* sagt att LS är 1,5 ggr större än VC så är de de, och om hela San Andreas är 4-6ggr större än VC så är de de. Jag litar iaf på dom som har gjort spelet inte nån j*vla tysk som sitter och ritar jämförelse kartor och säger att VC är 100ggr större än SA, ingen har sett de utom R*! LITA PÅ DOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag har inte sagt att det är rätt..men kolla på vägarna och jämför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag har inte sagt att det är rätt..men kolla på vägarna och jämför.. Tror de att dom har ritat ut alla vägar på SA kartan? Skulle inte tro de, kolla på flashkartan när du öppnar upp typ Ganton. Då ser du att de är gator som inte är utmärkta på stora kartan. Dom har bara ritat ut dom stora vägarna, inga mindre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Jag har inte sagt att det är rätt..men kolla på vägarna och jämför.. Åter igen... Kolla den övre bilden, det är en 4 filig bro... Den undre är en 8 filig motorväg, vilket klart och tydligt visar på att det inte är samma skala.... ps. båda kartorna som jag tog dessa bilderna är samma storlek som dom du har på bilden ds. Redigerad 4 oktober, 2004 av Maxx_86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 japp exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts