Kaboom Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 det finns kartor på varje ö här på gtasajten... http://www.gtasajten.com/gta3/kartor.php hittade ingen där alla sitter ihop, men finns säkert någon nånstans... Över hela menade jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) *DELETED* Redigerad 30 september, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 *DELETED* Va? Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Va? Vadå? han "tog bort" sitt inlägg.. skulle ja tippa på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Över hela menade jag.. Jo, men jag hittade ingen, så jag tänkte, tre kartor på varje ö är bättre än ingen karta alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Det var en länk, trodde jag. Jag trixa lite i Paint (det programet är bättre en man tror) och skala ner VC kartan på LS kartan så ungefär 5 VC går åt för att täcka San Andreas. Tänk er att hela den ytan som VC utspelar sig på är stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Det var en länk, trodde jag. Jag trixa lite i Paint (det programet är bättre en man tror) och skala ner VC kartan på LS kartan så ungefär 5 VC går åt för att täcka San Andreas. Tänk er att hela den ytan som VC utspelar sig på är stor... det där ser faktist ut att stämma rätt bra... Men det var väldans va litet VC ser ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Nej det där är fel... Tänk på att Las Venturas inte finns med på kartan än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 humm.. när man jämnför med skeppen i hamnen så ska de nog vara såhär tror att den stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Nej det där är fel... Tänk på att Las Venturas inte finns med på kartan än tänkte på skalan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Nej det där är fel... Tänk på att Las Venturas inte finns med på kartan än Ja, jag tänkte på det. Sen sa jag ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Men det var väldans va litet VC ser ut... Har alltid tyckt att vc har varit alldeles för litet. Man hinner knappt någonstans förren man är i andra änden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det finns två ställen som heter "Fallen Tree" i Flint County. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det finns två ställen som heter "Fallen Tree" i Flint County. vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 det ligger väl nåt i det säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag tror Jackers förslag på kartans skala stämmer ganska bra , för jag har hört att det ska få plats 10 st VC + havet runt VC på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 den stämmer nog gamnska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Det känns ändå inte riktigt som om det stämmer även om det ser ut att göra det. Jag har läst flera artiklar där tidningarna har fått se en presentation av R* där de åker från Angel Pine eller något ställe som ligger i närheten av Mt. Chiliad och i den senaste i Player1 så säger de att klockan är ställd vid midnatt när han drar och när de kommer fram till LS så har solen gått upp, då betyder det att det åtminstånde tar fem minuter att åka därifrån till LS. Men om man jämnför så är sträckan ungefär som att åka från norr till söder på någon av öarna i VC och det tog inte några fem minuter. Vägarna är krokiga och det är kanske därför det tar så jävla tid. Det känns lite konstigt tycker jag. Redigerad 3 oktober, 2004 av busniclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja det är kasnke så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Skillnaden mellan SA och VC karatan. SA kartan e inte stor Bilden Källa: www.gtasanan.com 1. Las venturas fattas 2. Sa är MYCKET större än vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts