Turkia Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Skillnaden mellan SA och VC karatan. SA kartan e inte stor Bilden Källa: www.gtasanan.com Redigerad 29 september, 2004 av Turkia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Bilderna är i olika skalor för Los santos är 1,5 gånger större än Vice city Redigerad 29 september, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Jag tycker att den stämmer ganska bra, med tanke på att det kommer lite mer mark i norr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Det stod att angel pine är som två vc kvarter så kartan ser orimlig ut Den sista delen som fattas är väldigt liten. se själv *edit* oj! var något större än vad jag mindes det som :"> och jag la märke till att Gant bron fortsätter till den sista delen Redigerad 29 september, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Jag tycker själva markytan i VC är ungefär lika mycket som i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 inte samma skala.....som sagt ls ska va 1,5 ggr större o angel pine ska ha samma storlek som 2 vc kvarter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 San Andreas är ca 5 gånger större en Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 chiligr: inte samma skala.....som sagt ls ska va 1,5 ggr större o angel pine ska ha samma storlek som 2 vc kvarter Jacker: San Andreas är ca 5 gånger större en Vice City. Jacker då e väl kartan samma skala?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Nej, förminska kartan så ungefär 5 VC kartor går år för att täcka SA kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Nej, förminska kartan så ungefär 5 VC kartor går år för att täcka SA kartan. Men om man bara jämför landmassan så tror jag nog att man skulle kunna klämma in 5 st vc, om inte sista ön är väldigt liten förstås... Men frågan är om man ska räkna hela kartorna, alltså vattnet och landsmassan eller bara landsmassan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Tror att VC kartan är lite för stor Hur jag vet det? = jämför båt storleken med båten i Vice CIty och Los Santos eller San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 humm.. när man jämnför med skeppen i hamnen så ska de nog vara såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Det har du rätt i, salvetore. Och varför skulle R* ljuga om storleken på kartan? Det är 5 ggr större en VC! Vice City blev dubbelt så så stort som LC, så då borde ju SA vara minst dubbelt så stort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Det har du rätt i, salvetore. Vice City blev dubbelt så så stort som LC Är Vice Cite verkligen dubbelt så stort som Liberty City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Är Vice Cite verkligen dubbelt så stort som Liberty City? Typ, bara det att L.C är mer kompakt och midre öppna ytor... Själv gillar jag Liberty City's karta mest, men om man ser på San Andreas-kartan verkar den slå den med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Typ, bara det att L.C är mer kompakt och midre öppna ytor... Själv gillar jag Liberty City's karta mest, men om man ser på San Andreas-kartan verkar den slå den med hästlängder. Håller med på båda punkterna, gillar designen på LCs karta... Sen på SA kartan, ser ut som om det finns mycket fler vägar i dom städerna än tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Håller med på båda punkterna, gillar designen på LCs karta... Sen på SA kartan, ser ut som om det finns mycket fler vägar i dom städerna än tidigare... Jo, storstäderna verkar vara riktigt kompakta, speciellt Los Santos. Jag tror att dom verkligen har lyckats med landsbyggden, tror att den kommer vara verklig och övertygande! Ps. Ganska långt österut (även lite söderut) om Mount Ciliad ligger ett ställe kallat "the farm", det kan nog vara farmen man kommer kunna köpa lite senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Jo, storstäderna verkar vara riktigt kompakta, speciellt Los Santos. Jag tror att dom verkligen har lyckats med landsbyggden, tror att den kommer vara verklig och övertygande! Ps. Ganska långt österut (även lite söderut) om Mount Ciliad ligger ett ställe kallat "the farm", det kan nog vara farmen man kommer kunna köpa lite senare i spelet. mmm, den där landsbygden, den kommer bli så härlig, är helt säker på det Farmen, det e den dom odlar marijuana på som du menar va? Visste inte att det va bekräftat att man kunde köpa en farm, men skulle ju va ascoolt om man kunde köpa den och odla marijuana på edit: stavfel Redigerad 30 september, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Någon som har en karta över hela LC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Någon som har en karta över hela LC?? det finns kartor på varje ö här på gtasajten... http://www.gtasajten.com/gta3/kartor.php hittade ingen där alla sitter ihop, men finns säkert någon nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts