Jump to content

Skillnaden Mellan SA och VC Kartan!

Turkia
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, förminska kartan så ungefär 5 VC kartor går år för att täcka SA kartan.

Men om man bara jämför landmassan så tror jag nog att man skulle kunna klämma in 5 st vc, om inte sista ön är väldigt liten förstås...

Men frågan är om man ska räkna hela kartorna, alltså vattnet och landsmassan eller bara landsmassan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ, bara det att L.C är mer kompakt och midre öppna ytor...

Själv gillar jag Liberty City's karta mest, men om man ser på San Andreas-kartan verkar den slå den med hästlängder.

Håller med på båda punkterna, gillar designen på LCs karta...

Sen på SA kartan, ser ut som om det finns mycket fler vägar i dom städerna än tidigare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med på båda punkterna, gillar designen på LCs karta...

Sen på SA kartan, ser ut som om det finns mycket fler vägar i dom städerna än tidigare...

Jo, storstäderna verkar vara riktigt kompakta, speciellt Los Santos.

Jag tror att dom verkligen har lyckats med landsbyggden, tror att den kommer vara verklig och övertygande!

Ps.

Ganska långt österut (även lite söderut) om Mount Ciliad ligger ett ställe kallat "the farm", det kan nog vara farmen man kommer kunna köpa lite senare i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, storstäderna verkar vara riktigt kompakta, speciellt Los Santos.

Jag tror att dom verkligen har lyckats med landsbyggden, tror att den kommer vara verklig och övertygande!

Ps.

Ganska långt österut (även lite söderut) om Mount Ciliad ligger ett ställe kallat "the farm", det kan nog vara farmen man kommer kunna köpa lite senare i spelet.

mmm, den där landsbygden, den kommer bli så härlig, är helt säker på det :P

Farmen, det e den dom odlar marijuana på som du menar va? Visste inte att det va bekräftat att man kunde köpa en farm, men skulle ju va ascoolt om man kunde köpa den och odla marijuana på :P

edit: stavfel

Redigerad av AgamemnoN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor