MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Idag när jag kollade på internet, så va allt så segt så jag tog o kolla om jag har några Virus eller shit i karantän, och det hade jag. Så vet ngn av dessa är farliga? Beyond.class Blackbox.class Dummy.class Verifierbug.class Och kan jag ta bort dessa utan risk? Hjälp, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Någon måste väl veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Självklart. Formatera. Helt riskfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Någon måste väl veta? Det gick en timme på en onsdags-förmiddag, folk brukar faktiskt vara i skolan. Skaffa nåt som heter tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Skulle tro att det är virus men är ingen Symantec-geek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Idag när jag kollade på internet, så va allt så segt så jag tog o kolla om jag har några Virus eller shit i karantän, och det hade jag. Så vet ngn av dessa är farliga? Beyond.class Blackbox.class Dummy.class Verifierbug.class Och kan jag ta bort dessa utan risk? Hjälp, snälla. genomsök dom med norton anti virus om du har de eller något annat virus program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Ad-Aware, SpyBot - Search and Destroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts