Boomer Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Red Alert, Formula 1 spelen växte upp med dom sen när jag var liten började typ kör det när jag var vid 9 eller 10 års åldern sen kollade jag på det ochså när det var på tv och sen GTA 1 det har jag ochså växt upp med körde det typ när jag var 7 eller 8 dom har jag relation till Japp det håller jag med dig om har ochså kört det när jag var mindre hehe sat och körde det dag ut och dag in Hm, var det verkligen nödvändigt att dra upp en 2 års gammal tråd? Redigerad 12 augusti, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nostalgi tjat Själv vet jag knappt vad ordet betyder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hm, var det verkligen nödvändigt att dra upp en 2 års gammal tråd? Vaa jag? ehh jag skapade ej tråden om det är det du tror Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Grand Theif Valle: Najs Citty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vaa jag? ehh jag skapade ej tråden om det är det du tror Men topicen är från 2004. Ge fan i dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts