Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Mah, inget går upp mot FIFA 93 & 98. Sedan dess harFIFA bara blibit sämre, men vilka minnen....Sätta den från halva plan med Kiko i Athletico Madrid(FIFA 98). Ahh, vad härligt... Fifa 98, kommer ihåg när jag sprang med målvakten hela planen och gör mål. Sen en gång med samma sak, blir jag fälld i straffområdet och får straff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Jag kommer ihåg när jag gjorde mål från halva plan i fifa 96 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 The Elder Scrolls Morrowind, Stronghold Crusader och Rune: Halls of Valhalla.... juste RUNE!! visste ni att thotim och jag hade en grymt mäktig clan där [remember TBB tim?] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Zelda : Ocarina of time , Zelda : Majoras mask , Operation Flashpoint , Perfect dark , Syphon filter . Gamla fina spel det Just ja, Syphon Filter, skitkul att lira Multiplayer på det.. Singelplayer var också roligt, men i slutet blev det svårt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 juste RUNE!! visste ni att thotim och jag hade en grymt mäktig clan där [remember TBB tim?] Rune HOV glömde jag också... HALF LIFE OCKSÅ!!! HUR KUNDE JAG GLÖMMA!! DÖDA mig NÅGON DÖDA mig!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 *dödar Griimn* Allt för dig gullet. Topic: Duke Nukem 3D, oförglömligt. Och GTA, kunde åka runt i flera timmar och bara spränga bilar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Crash Bandicoot + uppföljare, Formula 1, Duke Nukem 3D, Die Hard Trilogy, Destruction Derby II, GTA, Descent, Worms World Party, Tomb Raider II och Super Meteroid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Warcraft 1 och 2. GTA 1, 2 och 3. Age of Empires. Roadrash 64, Goldeneye 64, Perfect dark64 och nått till 64-spel. Mafia. Desperados. Säkert något mer som jag glömt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Oh, AoE hade jag totalt glömt. Command & Conquer och Alert också. Härliga strategispel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 0o0o0oh, har ju glömt Crash Bandicoot och Command & Conquer + Red Alert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Time Crisis 2, House of the Dead 2 och 1, Abes Oddysee, Crash Bandicoot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 skulle kunna skriva i timmar alla spel som jag blir nostalgiskt av.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) NES* Super Mario Bros. 1,2 & 3 Ice Hockey PS1&2* Gran Turismo 1,2 & 3 Warzone 2100 This Is Fotball 2 PC* GTA1 C.Manager2 GTA VC Quake II Redigerad 30 september, 2004 av tojo909 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 "Vikings!" tror jag det hette, det var skitkul när jag spelade det när jag var liten. Man kontrollerade tre vikingar med olika egenskaper... Har dock inte spelat det på länge... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 "Vikings!" tror jag det hette, det var skitkul när jag spelade det när jag var liten. Man kontrollerade tre vikingar med olika egenskaper... Har dock inte spelat det på länge... Åh, det kommer jag ihåg! Jag vet precis vilket du menar, det är skitkul! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Lollo, gammalt spel till NES; ingen aning om vart det finns att få tag på idag (vill ha det ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 ohh det spelet det har släppts av blizzard på gameboy advance för ett tag sen men jag tror det hette lost vikings Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Halo! Multiplayer såklart.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Åh, det kommer jag ihåg! Jag vet precis vilket du menar, det är skitkul! Ni menar The lost vikings ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Halo! Multiplayer såklart.... WOOORD! Och SP. + Quake II, första shootern jag spelade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts