Jacker Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Need For Speed III: Hot Pursuit Star Wars: Dark Forces II: Jedi Knight Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 omg.. var ska jag börja 1080 snowboarding Return to castele Wolfenstein Need for speed porsche 2000 Goldeneye Mission Impossible till N64 omg va ja saknar dom spelen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Glömde, Goldeneye 007 och 1080 såklart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 The Elder Scrolls Morrowind, Stronghold Crusader och Rune: Halls of Valhalla.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) gissa numret(gjort av mig o en kompis) zelda Mortal Kombat 3 GTA1 GTA LONDON GTA2 alla Worms spel fram till Armageddon 007 goldeneye skiten NFSU 1-3 OMG ja glömde DRIVER1 Redigerad 29 september, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 NHL, haft alla sen NHLPA -97 Prince of Persia också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Glömde ett spel till.... Mortal Kombat 2 till Sega (glömt vilken konsol) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Zelda : Ocarina of time , Zelda : Majoras mask , Operation Flashpoint , Perfect dark , Syphon filter . Gamla fina spel det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Det måste nog vara "Stugan" till min gamla Facit. Samt Police quest 1. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Säger bara Goldeneye Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Vi har en gammal Amiga med asmånga skitskojiga spel . Lemmings är ett av dom. Andra spel är väll Worms, Tresspasser (Jurassic Park spel) Chaos Island ( Även det ett JP spel ), Quake och framför allt : STÖTNISSE ÅKER HISS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 StötNisse e iofs grymt körde d på Bibblans dator när jag var liten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Stötnisse är så jävla roligt. Jag var skiträdd för att komma till rummet där han sa "Oj, här var det mörkt" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Stötnisse är så jävla roligt. Jag var skiträdd för att komma till rummet där han sa "Oj, här var det mörkt" JAG HAR KVAR STÖTNISSE!!! Ligger på bordet nu. Hittade det nyss! Skivan är inte alls repig. Älskade alla hemliga saker man kunde hitta! Som Pruttarnas konung och dom. *MM ska nog spela det nu * Redigerad 29 september, 2004 av _-MadeMaN-_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Finns många spel som väcker gammla minnen Men framför allt är det nog Goldeneye & NHL-96 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Stötnisse är så jävla roligt. Jag var skiträdd för att komma till rummet där han sa "Oj, här var det mörkt" Jag älskade den där piraten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Little big adventure 1 & 2 edit: Sen får jag inte glömma Sam & Max: Hit the Road Redigerad 29 september, 2004 av Samurize Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 hmm låt se... Super Mario Bros Ducktales 1 och 2 (var för jävla bra) Techno Soccer Sim Farm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Jag älskade den där piraten Jag med, särskilt när man fick köra hans båt. Fatta vad rädd man var när Orvar blev ett spöke. Buuhuhu Redigerad 29 september, 2004 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Mah, inget går upp mot FIFA 93 & 98. Sedan dess harFIFA bara blibit sämre, men vilka minnen....Sätta den från halva plan med Kiko i Athletico Madrid(FIFA 98). Ahh, vad härligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts