Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 headbangar som fan till tomas Di Leva..jäkla röj på hans konsärer.. nej det gör jag inte jag med! och till markoolio också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 jag med! och till markoolio också! ...hur kan man undgå liksom? Sååå skön att headbanga till!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Man kör ju lite blandningar... man hoppar runt, headbanger , "håller upp handen". när jag var på korn så headbanga jag så jag fick hjärnskakning. kände det dagen efter då det mesta tycktes snurra Redigerad 30 september, 2004 av SlIpKnOt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Naah orkar inte headbanga jag får ont i skallen av det hehe går lika bra utan att headbanagagna öhmn... ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Hur många av er har långt hår då? Det ser ju bara löjligt ut när st. anger-lyssnande ungdomar i mössa står och juckar på huvudet och tror att dom är coola. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Hur många av er har långt hår då? Det ser ju bara löjligt ut när st. anger-lyssnande ungdomar i mössa står och juckar på huvudet och tror att dom är coola. Har hyffsat långt hår, tillräckligt långt för att jag ska kunna tugga på det och störa resten av klassen. Men jag sparar till ännu längre, när jag fått så långt jag vill ha, då... då klipper jag av allt igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Har hyffsat långt hår, tillräckligt långt för att jag ska kunna tugga på det och störa resten av klassen. Men jag sparar till ännu längre, när jag fått så långt jag vill ha, då... då klipper jag av allt igen. lol meningsfullt själv kan jag nästan sätta upp håret i röven nu för tiden så långt är det (FRÅGA INTE HUR JAG VET) nämen en typ 10 cm nedanför axlarna ungefär Redigerad 30 september, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Själv har jag längre än det korta och kortare än det långa... Dagens fråga. Fisk, fågel, men mittimellan? Borde man inte lägga in ett fint markdjur istället för ett tråkigt "mittimellan"? Visst, det klingar fint då man säger alltihop tillsammans, men.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Men det finns inget typiskt "mitt-i-mellan"-djur. =/ Jag menar, fåglar flyger. det är typiskt fåglar (dumma fåglar) så de är högt uppe. Fiskar är under vattnet (utom flygfiskar) så de får vara låga. Men resterande djur är antingen mittimellan eller två av de ovanstående eller alla tre på en gång. Kort sagt, bort med Göran Persson. Det är hans fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Men det finns inget typiskt "mitt-i-mellan"-djur. =/ Jag menar, fåglar flyger. det är typiskt fåglar (dumma fåglar) så de är högt uppe. Fiskar är under vattnet (utom flygfiskar) så de får vara låga. Men resterande djur är antingen mittimellan eller två av de ovanstående eller alla tre på en gång. Kort sagt, bort med Göran Persson. Det är hans fel. Jo, du har så rätt. Men kan man inte säga mask eller något liknande djur? Det finns undantag..."markbundna" djur dvs. Ord på Göran Persson. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Men elefanterna då? De är också markdjur, de borde vara värda att nämnas. Detsamma med gnuerna, de är markdjur. Grejen är att det måste låta rätt. Fågel, fisk eller en enorm känguru? låter fel. Så vad vi behöver är en helt ny ramsa. Ska headbanga lite mot väggen och se ifall jag kommer på något klokt. Pis. Redigerad 30 september, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Men elefanterna då? De är också markdjur, de borde vara värda att nämnas. Detsamma med gnuerna, de är markdjur. Grejen är att det måste låta rätt. Fågel, fisk eller en enorm känguru? låter fel. Så vad vi behöver är en helt ny ramsa. Ska headbanga lite mot väggen och se ifall jag kommer på något klokt. Pis. Har du så rätt i, det är klinget i det som vi måste ändra för att kunna lägga in ett markdjur... ...hmmm. Kanske den svenska, naturliga, mindre-exotiska- varianten? Sparv, gädda eller hartass? Njaa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Typiska svenska djur: Fiskmås, sill och älg. Problem solved. Jag och okka borde fan bli anställda på Svenska akademien. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Typiska svenska djur: Fiskmås, sill och älg. Problem solved. Jag och okka borde fan bli anställda på Svenska akademien. Fiskmås, sill eller älg var ju riktigt bra! Där har vi det, det nya officiella uttrycket. Ord på Svenska Akademien, du, jag Horras Engdal och Sture Allen är dom ända som behövs för att det svenska språket ska leva vidare. Redigerad 30 september, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Whoa... kan knappast bli mer OT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Tag mig i röven pojkar.. *JÄTTE CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts