xstreem Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Brukar ni få ont i nacken dagen efter ni har headbangat??....ja får iaf,,, så jävla ont de gör! (enligt mig iaf) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 eehhmm, headbangat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag brukar faktiskt inte gå runt och headbanga hemma, jag ser inte meningen med det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Hahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag brukar faktiskt inte gå runt och headbanga hemma, jag ser inte meningen med det... nä men kanske konsterter o så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 nä men kanske konsterter o så? Med tanke på att man ser totalt IQ-befriad ut, nä... http://67.18.37.14/19/132/emo/SMILIE_AV_VISA_CITY.GIF Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag får ont i nacken Headbangar till Ramones!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Med tanke på att man ser totalt IQ-befriad ut, nä... http://67.18.37.14/19/132/emo/SMILIE_AV_VISA_CITY.GIF Så du tycker att det är dumt att headbanga på en konsert? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Så du tycker att det är dumt att headbanga på en konsert? Ja, på vilket sätt är det klokt? Föredrar att försöka greppa Gud i pungen och vråla stämbanden av mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 nä men kanske konsterter o så? Jag har aldrig varit på en rockkonsert, fast om jag skulle så skulle jag nog digga lite lätt med huvudet, aka nodda. Headbanga känns så - hardcore... Övriga konserter jag varit på har jag bara stått leendes och njutit av musiken med huvudet diggandes till takten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Yes, får huvudvärk också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Ja, på vilket sätt är det klokt? Föredrar att försöka greppa Gud i pungen och vråla stämbanden av mig. Mjo, det ser ju mycket vettigare ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Nää, det blir ju inte så mycket headbang till klassisk musik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Haha nej jag headbangar inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Nej, headbangar inte. Och denna tråd känns lite, smått, onödig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 brukar mest hoppa omkring och vråla på konserter.. har inte tid med headbangandet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Iochförsig... nästa gång Metallica kommer till Sverige har jag väl hår ner till fotknölarna ungefär ( ), så om jag lyckas få ståplats långt fram så blir det nog av att skaka mattan (varför får jag det där till något helt annat? Nåja, det var håret jag menade). Edit: Stavfel, stavfel, HEY! Redigerad 29 september, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Haha nej jag headbangar inte... Haha nä inte jag heller.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 headbangar som fan till tomas Di Leva..jäkla röj på hans konsärer.. nej det gör jag inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Äh, headbang är för långhåriga grottmänniskor som är ute ur sin tid. Nu går jag förvisso inte på några hårdrockskonsterter, men när jag går på konsert så står jag stilla och lyssnar på musiken. På sin höjd nickar jag till lite då och då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts