Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 OK, men hur är Fifa 2004 då? Är det godkänt? Nej, det var inte godkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Typ ingen skillnad i grafik på 2003 och 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 OK, men är FiFa 2002 godkänt, jag tycker att det är massor av lag i det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 OK, men är FiFa 2002 godkänt, jag tycker att det är massor av lag i det spelet. Nej det är inte godkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 NHl 2003 eller 2004 är nog bästa NHlspelen på 2000-talet! Då tänker jag på hur mkt man kan göra i menyerna mest eftersom NHL 2005 är nog bästa spelkänsla men det suger på menyer o andra alternativ som att göra en spelare! FFS varför har dom tagit bort den funktionen så jävla onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Hur lägger man in sina egna lag i dynasty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det går inte att ha egna lag i Dynasty ! Så jäkla udda det är ju i Dynasty man vill ha ett eget lag. Men dom lagen man kan göra är ju inte speciellt roliga då man inte kan göra egna spelare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts