Maxz Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Någon annan än jag som har spelet? Köpte det till PC i Söndags! Är faktiskt lite besviken på en del saker! Tex. Man kan inte göra egen spelare har iaf inte hittat det man kan inte lägga in egen musik Vissa spelkontroller går inte att ändra och menyerna är usla! Börjar likna Fifas kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Någon annan än jag som har spelet? Köpte det till PC i Söndags! Är faktiskt lite besviken på en del saker! Tex. Man kan inte göra egen spelare har iaf inte hittat det man kan inte lägga in egen musik Vissa spelkontroller går inte att ändra och menyerna är usla! Börjar likna Fifas kvalite Hmm synd, NHL brukar alltid hålla hög kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 OMG..!! kan man inte göra egna spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Nej det här årets upplaga var inte nå vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Någon annan än jag som har spelet? Köpte det till PC i Söndags! Är faktiskt lite besviken på en del saker! Tex. Man kan inte göra egen spelare har iaf inte hittat det man kan inte lägga in egen musik Vissa spelkontroller går inte att ändra och menyerna är usla! Börjar likna Fifas kvalite Fifa-spelen har verkligen sjunkigt, äckliga menyer och dåliga spelalternativ. Sen gör dom inte nå stora ändringar i själva spelet i sig som grafik, spelsätt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Man kan kanske göra spelare om man kör Dynasty eller NHL säsong men inte annars vad jag har sett o jag tycker jag har kollat runt noga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Fifa-spelen har verkligen sjunkigt, äckliga menyer och dåliga spelalternativ. Sen gör dom inte nå stora ändringar i själva spelet i sig som grafik, spelsätt osv. Håller med dig, dom brukar bara skaffa massor av licenser, och de är de mest kända fotbollsspelet i världen (tack vare fifa 97,98,99). Själv lirar jag pes. Gjort de ett tag. De går inte att tröttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 PES tar Fifa lätt men d finns ju inga andra NHL spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 PES tar Fifa lätt men d finns ju inga andra NHL spel Nej, KONAMI borde fundera på att göra ett hockey-spel också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Kom på en sak till när jag körde Elitserien o var Dif mötte jag LHC då säger komentatoren Leksand hela tiden istället för Linköping ! Har inte kollat men de säger säkert Linköping till Leksand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Tycker NHL 2005 är okej, inte bra, inte dåligt, själva Gameplayet är roligt tycker jag, men jag håller med om att menyerna suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Ja menyerna var bra ända tills nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 En skojsig bild jag tog från NHL 2005.... Finns i Screenshots tråden med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Det är fett bra grafik på NHL 2005, spelarna och allt runtomkring är skitlikt! KOlla alla detaljer när ni spelar, dessutom så har dom utvecklat "open ice" mer vilket är kul. Jag har heller inte hittat var man gör egen spelare ... Men annars är det skitbra Är ni ine nöjda med NHL 2004 kan ni ju testa NHL 2K4 eller vad det heter... Har hört att det också är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Ja själva spelet är bra men inte menyerna o inställningarna! Det går inte att ändra Special knappen den är på P o jag kör med den andra sidan av tangentbordet så det blir besvärligt om man vill göra något speciellt! Måste typ släppa styrknapparna för att kunna trycka ner P! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ni som gillar NHL köp NHL 2k5 tror jag det hette.. men finns bara till konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det är stor skillnad på fifa 2002 och 2003 i grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det är stor skillnad på fifa 2002 och 2003 i grafik. Ehmm.. jaha, mm FIFA 2003 är de enda FIFA-spel som är kanppt godkänt sen slutet av 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Ehmm.. jaha, mm FIFA 2003 är de enda FIFA-spel som är kanppt godkänt sen slutet av 90-talet. OK, men hur är Fifa 2004 då? Är det godkänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 OK, men hur är Fifa 2004 då? Är det godkänt? Som 2003, typ, gillade inte menyerna i 2004.. Men spelet var helt okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts