Jump to content

NHL 2005

Maxz
 Share

Recommended Posts

Någon annan än jag som har spelet? Köpte det till PC i Söndags! Är faktiskt lite besviken på en del saker! Tex. Man kan inte göra egen spelare har iaf inte hittat det B) man kan inte lägga in egen musik -_- Vissa spelkontroller går inte att ändra och menyerna är usla! Börjar likna Fifas kvalite ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan än jag som har spelet? Köpte det till PC i Söndags! Är faktiskt lite besviken på en del saker! Tex. Man kan inte göra egen spelare har iaf inte hittat det B) man kan inte lägga in egen musik -_- Vissa spelkontroller går inte att ändra och menyerna är usla! Börjar likna Fifas kvalite ;)

Hmm synd, NHL brukar alltid hålla hög kvalitet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fifa-spelen har verkligen sjunkigt, äckliga menyer och dåliga spelalternativ. Sen gör dom inte nå stora ändringar i själva spelet i sig som grafik, spelsätt osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fifa-spelen har verkligen sjunkigt, äckliga menyer och dåliga spelalternativ. Sen gör dom inte nå stora ändringar i själva spelet i sig som grafik, spelsätt osv.

Håller med dig, dom brukar bara skaffa massor av licenser, och de är de mest kända fotbollsspelet i världen (tack vare fifa 97,98,99). Själv lirar jag pes. Gjort de ett tag. De går inte att tröttna B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fett bra grafik på NHL 2005, spelarna och allt runtomkring är skitlikt! KOlla alla detaljer när ni spelar, dessutom så har dom utvecklat "open ice" mer vilket är kul. Jag har heller inte hittat var man gör egen spelare ... ^_^ Men annars är det skitbra

Är ni ine nöjda med NHL 2004 kan ni ju testa NHL 2K4 eller vad det heter... Har hört att det också är bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja själva spelet är bra men inte menyerna o inställningarna! Det går inte att ändra Special knappen den är på P o jag kör med den andra sidan av tangentbordet så det blir besvärligt om man vill göra något speciellt! Måste typ släppa styrknapparna för att kunna trycka ner P! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor