adde_as Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 det tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 vote: Nej det förekommer mer mord på ungdommar i argentina än vad pressen kan skriva om...och det är vardagligt, det kan röra sig och vad som hälst t.ex. droger, mobbning, makt m.m. jag säger absolut inte att spelen inte skadar någon på nått sätt men jag tror det ligger mer bakom det än en dålig speldag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Varför ska R* få skit?? det står inget i artikeln om att han blev påverkad av ett spel??(GTA) och om han skulle det så tycker inte jag R* ska få skit... Är man över 12 år han man istället något psykfel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Osäker.... Null Vote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 VOTE: Ja dom får alltid skit för sina grymt braá spel, men det är inte spelen de e fel på de e dom som flippar ur när dom spelar som det är fel på.jag har alldrig snott min pappas pistol och skjutit o skolan fast jag jämt spelar VC. De e orätt av folk att anklaga spel tillverkarna enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Nej såklart inte..! dom kommer ju kanske försöka bara för att dom vill ha någon/något att skylla på.! men dom kan ju inte bevisa att det e R* fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts