Tigern Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag och en kompis hade tänkt gå och se The Village på lördag, är den bra? Jag har hört vissa som säger att den är bra, andra som sagt att den inte var bra. Den är väldigt läskig har jag hört... Ni behöver inte säga vad den handlar om... då är det ju inte lika roligt och se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 ja har inte sett den men min kompis sa att det var typ det sämsta han sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Mjo, jag såg lite va den hoss en polare, den var sämst, snubbar som drar ut i skogen med gula pyjamaser på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Bra story, men sååååååååååå långtråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 hmm OK. Jag får se den själv så får jag se vad jag själv tycker om den, alla har ju sin egen uppfattning, jag ser den mest för att jag har hört att den är läskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Den är bra, tills slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 den är så sämst slösa pengarna på någon bättre film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Helt ok film, har sett bättre, har sett sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts