Scorpion Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Finns det några "orginal förpackningar" som man kan köpa. Jag har GTA och GTA london i Sold out förpackning och GTA2 i xplosiv förpackning men finns det orginal förpackningar där det bara står GTA London? istället för GTA London Sold out? (igentligen kvittar det men det skulle vara roligt och ha dom i orginal förpackningarna) Kan man köpa Vice city i vanligt pc förpackning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) JA du kan köpa vanliga vc i rätt förpackning ännu på nästan vikken stormarknad som helst (maxi)! annars rekomenderar jag dig att göra som jag ska när jag får pengar: Köpa special paketet med gta 1, london å 2 i ett pack! sedan köpa gta3(billigt) och om ett tag när vc gått ner i pris köpa det med... å när sa kommer te pc köper jag det direkt!!!! Bara för att ha...... Redigerad 28 september, 2004 av axek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts