Mikolan Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag är itne bäst när det gäller hårdvara så jag ska fråga er först. Har fått möjlighet att köpa ett Inno3d Geforce 6800 GT till fabrikspris (i runda slängar 1000:- under försäljningspris) och vill görna veta om det är ett av dem bättre korten va den nya generationen. Gärna lite jämförelser med andra 6800 GT kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Är ju typ det näst bästa kortet på marknaden så KÖP DET. Edit: Oj, tänkte på Ultra Extreme, men spela roll, det är fortfarande väldigt bra. Redigerad 28 september, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Baaara ett litet prob. verkar som om man måste andända en 4pins kontakt för deta kort och jag har inga lediga sådana :/ vill ju inte gärna rycka cd brännaren, fast den använder jag ju inte iof :/ Kan få Ultra Extreme kortet också, men det blir ju avsevärt dyrare. men fortfarande mycjet billigare än butik. Redigerad 28 september, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Vad har du för nätaggregat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Har faktiskt ingen aning det följde med chassit. Men om jag inte minns fel ligger det på 350W kanske 400. Japp det är ett 350W. Kommer rycka ut en hdd på 15 GB för att få el till kortet. Redigerad 28 september, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Du borde klara dig, men det beror på hur bra kvalité det är på nätaggregatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts