divra Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Jo, jag har just gjort klart min första "bil" och skulle vilje ha blueprints till nån lätt bil. Den jag gjort ser ut så här: [EDIT]glömde ett " Redigerad 28 september, 2004 av divra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 :s du har en väldigt gamal version på Zmodeler kanske e dax att uppdatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 De va den fyrkantigaste bilen jag sett i hela mitt liv . kolla runt på [http://www.suurland.com] och se om du hittar någon fin blueprint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Ska du lägga in den i VC så glöm att, det kommer inte att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Har uppdaterat till senaste jag hittade men bara på ena datorn. Gjorde den bara för att allt jag försökt med hittils blivit misslyckat och tänkte inte använda den till nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 asså jag fattar inte de där me Blueprints ... de e bara vanliga bilder juh.. ska man ta Spara som? men sen när man ska öppna dom i Zmodeler funkar d inte.. hur får man in dom i Zmodelr? nån som har helt färdiga blueprints som bara e att öppna? som kan dela me sig några.. hehe (sluddrar lite kanske... är för trött!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts