Danne Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Hej! Alla ni som har/hade GTA3 så har ni väll hört på chatterbox. Och på chatterbox så pratar dom om ett spel som heter pogo the monkey döda presidenten etc etc etc jag har hittat spelet på VC det är inne i taxi huset det man kan köpa alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Va! kan man spela det (minispel?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag hittade en arkadmaskin på någon hamburgarbar Jag tänkte ta en bild på det men jag hade inte PS2:an i närheten av datorn då... Det såg ut som super mario 1 i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Nej man kan inte spela. det det var väll någon rolig sak bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts