Wild_hawk Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Nu är det så att jag har nydligen installerat sof2 och sedan installerat den senaste patchen men då får jag ett undligt problem (se bild) någon som vet hur jag ska fixa det här? spelet funkade utmärkt innan jag hade installerat patchen, och jag har installerat den där patchen förut, fast jag vet inte om jag installerade någon annan patch innan den eller vad jag gjorde för fel tacksam för hjälp Edit: nu har jag installerat om spelet (fast inte installerat patchen) och nu funkar det perfekt, så vilka patcher ska jag installera o i vilken ordning? Redigerad 28 september, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 sänk grafiken, blev så hos mig, sänkte och det blev normalt igen. Nu spelar jag bara online demot, äger alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 vilken patch var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 nej jag fixade det nu tack endå. Jag trodde man bara behövde installera den nyaste 1.3 men de va fel för då blir det sådär, jag var tvungen att skaffa patcherna 1.1, 1.2 och sen 1.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Är multiplayer kul? jag har bara kört Single player. Tycker att 1an hade roligare single player av de banor jag kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 MP'n är kul men communityn börjar tyvärr dö ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Blev sådär för mig när jag tankade ner skins.pk3 igen för min kruppade och jag bara han ntanka halva men men, testa sänka grafiken och texture quality lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Blev sådär för mig när jag tankade ner skins.pk3 igen för min kruppade och jag bara han ntanka halva men men, testa sänka grafiken och texture quality lite. eh, om du hade läst min andra post i tråden så hade du fattat att jag redan fixat problemet.. Så du inte behöver scrolla i onödan... nej jag fixade det nu tack endå. Jag trodde man bara behövde installera den nyaste 1.3 men de va fel för då blir det sådär, jag var tvungen att skaffa patcherna 1.1, 1.2 och sen 1.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Han försökte ju bara att hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Själv e man ju 1 av sveriges bästa spelare på sof2 Det e sant.. Fråga alla möjliga fråga efter My$tiC eller `$o[N]iX` Jag skryter inte.. Kanske lite... Redigerad 1 oktober, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts