Jump to content

sof2 multiplayer problem..

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Nu är det så att jag har nydligen installerat sof2 och sedan installerat den senaste patchen men då får jag ett undligt problem (se bild) någon som vet hur jag ska fixa det här? spelet funkade utmärkt innan jag hade installerat patchen, och jag har installerat den där patchen förut, fast jag vet inte om jag installerade någon annan patch innan den eller vad jag gjorde för fel

tacksam för hjälp

Edit: nu har jag installerat om spelet (fast inte installerat patchen) och nu funkar det perfekt, så vilka patcher ska jag installera o i vilken ordning?

post-23-1096365260_thumb.jpg

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev sådär för mig när jag tankade ner skins.pk3 igen för min kruppade och jag bara han ntanka halva men men, testa sänka grafiken och texture quality lite. ^_^

eh, om du hade läst min andra post i tråden så hade du fattat att jag redan fixat problemet..

Så du inte behöver scrolla i onödan...

nej jag fixade det nu tack endå. Jag trodde man bara behövde installera den nyaste 1.3 men de va fel för då blir det sådär, jag var tvungen att skaffa patcherna 1.1, 1.2 och sen 1.3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor