darkjak Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 I helgen köpte jag en ny dator. Den ligger på 3,2 Ghz och 1024MB RAM. Grafikkortet ligger på 256 MB. Men då jag spelar demoversioner av Söldner eller C&C:Generals brukar nåt mysko hända. Utan att bildhastigheten blir dålig, börjar alla saker på skärmen blinka. Objekt får texturer, blir av med dom, blir helt osynliga, och hoppar sedan upp med stora hål i polygonerna, för att sedan återgå till att bli helt OK. Däremot funkar Juiced med all grafik inställd på max. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 fel forum men jag har ingen anning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) I helgen köpte jag en ny dator. Den ligger på 3,2 Ghz och 1024MB RAM. Grafikkortet ligger på 256 MB. Men då jag spelar demoversioner av Söldner eller C&C:Generals brukar nåt mysko hända. Utan att bildhastigheten blir dålig, börjar alla saker på skärmen blinka. Objekt får texturer, blir av med dom, blir helt osynliga, och hoppar sedan upp med stora hål i polygonerna, för att sedan återgå till att bli helt OK. Däremot funkar Juiced med all grafik inställd på max. Vad är felet? Du kanske har för nytt grafikkort eller så har det inte kommit updateringar till det kortet. Kolla igenom dina inställningar i spelet. Redigerad 28 september, 2004 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Du kanske har för nytt grafikkort eller så har det inte kommit updateringar till det kortet. Kolla igenom dina inställningar i spelet. FÖR NYTT!?!?! Hur ska jag göra för att det ska funka i så fall. Generals är ju inte så hemskt gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Har du senaste drivrutinerna & Direct X? Sen kan du ju gå in och kolla inställningarna på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 va gör du på de här forumet?! jaja, jag har ingen aning om va som är felet........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Men det finns en massa grafikkort på 256mb. Vilket har du? För att veta, gå till start - kör - skriv "dxdiag" utan ". Gå sedan till fliken bildskärm och läs där. Du ska som andra redan sagt, uppdatera drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 hummm.. typ så hände de när jag uppdaterade min drivrutiner till grafikkortet i förrgår.... installerade de gamla drivisarna och då funka de.. datorn verkar snabbare också.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Har aldrig hört talas om för nytt grafikkort som någon sa.. Om det inte är drivutinerna som är felet så är det något konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts