Jump to content

Grafikkrångel

darkjak
 Share

Recommended Posts

I helgen köpte jag en ny dator. Den ligger på 3,2 Ghz och 1024MB RAM. Grafikkortet ligger på 256 MB.

Men då jag spelar demoversioner av Söldner eller C&C:Generals brukar nåt mysko hända.

Utan att bildhastigheten blir dålig, börjar alla saker på skärmen blinka. Objekt får texturer, blir av med dom, blir helt osynliga, och hoppar sedan upp med stora hål i polygonerna, för att sedan återgå till att bli helt OK.

Däremot funkar Juiced med all grafik inställd på max.

Vad är felet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I helgen köpte jag en ny dator. Den ligger på 3,2 Ghz och 1024MB RAM. Grafikkortet ligger på 256 MB.

Men då jag spelar demoversioner av Söldner eller C&C:Generals brukar nåt mysko hända.

Utan att bildhastigheten blir dålig, börjar alla saker på skärmen blinka. Objekt får texturer, blir av med dom, blir helt osynliga, och hoppar sedan upp med stora hål i polygonerna, för att sedan återgå till att bli helt OK.

Däremot funkar Juiced med all grafik inställd på max.

Vad är felet?

Du kanske har för nytt grafikkort eller så har det inte kommit updateringar till det kortet. Kolla igenom dina inställningar i spelet.

Redigerad av Jesus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor