Jacker Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 jag läste lite i tråden "Vad gör du?" (tror iaf den hette det ). Och några där sa att dom inte skulle surfa ut på några GTAforum tills dom hadde spelet själva. Då kom jag på en ideé! Varför inte pinna en topic med en regel om att man inte får spoilera någonting, även när det släppts här i SV. *SPOILERVARNING!* Själv fick jag reda på att man skulle skjuta Lance i slutet på VC, här på GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Samma här det där med Lance, bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det låter som en shysst idé... Jag är för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Låter shysst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Självklart kommer det att finnas en sådan regel, precis som förra gången. Om jag inte mins fel så skrevs det där med Lance tidigast en månad efter att spelet var släppt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Självklart kommer det att finnas en sådan regel, precis som förra gången. Om jag inte mins fel så skrevs det där med Lance tidigast en månad efter att spelet var släppt... Hultan, kommer du spela in filmer när du spelar som du gjorde med VC? Jag längtade så mycket efter den helikopter filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Självklart kommer det att finnas en sådan regel, precis som förra gången. Om jag inte mins fel så skrevs det där med Lance tidigast en månad efter att spelet var släppt... Okej, men jag var inte member på forumet precis när VC släppts. Ni ser när jag joina. Men det var iaf då jag fick det med Lance avslöjat, nån hadde skrivit det i sin signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts