Vixtor Skrivet 16 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2002 hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2002 Får man fråga hur någon (vet inte vem) kunde komma på att fråga om Starcraft?.. Det spelet är väl ändå inget vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 20 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2002 Starcraft är ju det grymmaste multispelet hittils. Ligger i klass med aoe2. Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vixtor Skrivet 21 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Starcraft äger o kommer alltid att göra det! // the Vixtor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jaa Starcraft är verkligen kul tycker jag allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Nej det tycker inte jag jag gillar AOM ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jag gillar protoss bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 hehe du drog nyss upp en 1,5år gammal topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Oj då :/ Aja, bättre det än att skapa en ny tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Zerg, lungt! Basen/baserna blir skitstora väldigt fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Nu har man sett den "verklige" Vixtor posta också! BTW, Kom ihåg att inte dra upp gamla trådar i fortsättningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Men man måste väll faktiskt få dra upp gamla topicar om man har nått vettigt och skriva i den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts