Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) det är nåt som ser konstigt ut men jag vet inte vad... ska kolla på en massa bilder och försöka lista ut vad det är kolla och jämför: http://w1.520.comhem.se/~u52020564/bka081.jpg motor: http://w1.520.comhem.se/~u52020564/bka_motor.jpg perspektiv: http://w1.520.comhem.se/~u52020564/sml_s_10755.jpg kan man få se en bild från sidan? Redigerad 30 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 tycker nog att bakhjulen sitter lite långt fram ... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Där har du blueprint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Där har du blueprint måste man inte ha framifrån och bakifrån också eller är jag helt ute och går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 måste man inte ha framifrån och bakifrån också eller är jag helt ute och går? du är nog ute och går man måste ju inte ha några alls men det är ju bra om man har alla vinklar, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 har plockat isär lite delar och fixat egna volvo hjul med navkapslar Behöver fixa en motor också.. kommer typ ta tolv år att göra... men men få la se hur det går bild från sidan här iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Nu börjar de likna nått!! Skitfint!! Keep it upp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 har plockat isär lite delar och fixat egna volvo hjul med navkapslar Behöver fixa en motor också.. kommer typ ta tolv år att göra... men men få la se hur det går bild från sidan här iaf du den är riiikti fin den duue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 jag tycker att dörrarna ser papperstunna ut, men det kanske man fixar senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 jag tycker att dörrarna ser papperstunna ut, men det kanske man fixar senare? dom är nog tunnare än papper än så länge ... men det fixar man sen ja är det nån som har bild på ett underrede på en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 bild ? Fantasi ? tycker det blir finare om man gör något själv istället för att "göra något liknande som finns på en bild". Eller det är vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Riktigt fint... Men en 240 är inte rund vid bakrutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 There you have a point. Tänkte att något såg konstigt ut där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Riktigt fint... Men en 240 är inte rund vid bakrutan Nä det e sant, ska genast åtgärdas! mm jag får se hur jag gör med undersidan.. ska iaf fixa en motor nu så det kanske tar ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ja den är ju betydligt bättre än din saab (men den betyder inte att den här är speciellt bra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men det är en betydligt förbättring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Blev saaben verkligen så skabbig? haha får la se hur det blir på slutet med volvon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Blev saaben verkligen så skabbig? haha får la se hur det blir på slutet med volvon Ja, det var ju det den var. :\ Men ja, den här var ju faktiskt mycket bättre. Men din nästa bil lär nog faktiskt bli ganska bra ändå. Om du förbättrar dig lika mycket till den som du gjorde från saaben till volvon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 har plockat isär lite delar och fixat egna volvo hjul med navkapslar Behöver fixa en motor också.. kommer typ ta tolv år att göra... men men få la se hur det går bild från sidan här iaf Tycker att det är onödigt med de där FETA kromlisterna kring framljuset. Jag vet inte varför, men din bil ser mysko ut. Dessutom tycker jag att bakljusen är VÄLDIGT kantiga. Men misströsta inte nu. Jag tänker ladda ner den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Tycker att det är onödigt med de där FETA kromlisterna kring framljuset. det ser inte lika kissimurra ut om han tar bort high-blending Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts