Jump to content

CS topicen ni ville ha...

Meller
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Meller har så rätt så rätt.

Counter Strike...vad ska man säga. Aldrig gillat det spelet.

Jag menar, vad är tjusningen med det? Små banor. FUL grafik, folket som spelar det, inga fordon.

Hatar CS rent ut sagt.

Håller mig till spel som Battlefield :wub:

hm ja det ser ut som majoriten hatar cs..

men jag undrar.. hur F'n kan så löjligt många spela spelet som e så dåligt..

BF är tråkigt, BFW är kuul :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hatar oxå CS men bara för de ska man inte trakasera andra folk vad dom gillar och gör :wub:

Jo men de flesta cs spelare vet vi sen tidigare är dåliga förlorare, tröga och förstår int ehur man beter sig mot andra människor, är ännu trögare i skallen... och... som sagt.... är ännu dåligare förlorare... men men, alla csspelare är ju inte det men men

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men de flesta cs spelare vet vi sen tidigare är dåliga förlorare, tröga och förstår int ehur man beter sig mot andra människor, är ännu trögare i skallen... och... som sagt.... är ännu dåligare förlorare... men men, alla csspelare är ju inte det men men

för att citera nån: "tack fördomsmannen! :wub: "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för att citera nån: "tack fördomsmannen! ^_^ "

:P (Tolka inte detta inlägg som spam.... eftersom... öhm... ja... uhm...ergh... alltså.. det är itne spam låtsas vi bara... okej... bra.)

btw nån som vet varför man tolkar Jolt till cs?

Jag är gammal trogen Unreal T. och Quake spelare och sörplar i mig jolt men vill inte komma nära cs... fast alla kallar mi cs-freak bara för att jag dricker jolt? öhrm.... :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...