Panimala Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag hör ofta småpaltar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Meller har så rätt så rätt. Counter Strike...vad ska man säga. Aldrig gillat det spelet. Jag menar, vad är tjusningen med det? Små banor. FUL grafik, folket som spelar det, inga fordon. Hatar CS rent ut sagt. Håller mig till spel som Battlefield Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Meller har så rätt så rätt. Counter Strike...vad ska man säga. Aldrig gillat det spelet. Jag menar, vad är tjusningen med det? Små banor. FUL grafik, folket som spelar det, inga fordon. Hatar CS rent ut sagt. Håller mig till spel som Battlefield hm ja det ser ut som majoriten hatar cs.. men jag undrar.. hur F'n kan så löjligt många spela spelet som e så dåligt.. BF är tråkigt, BFW är kuul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Snacka om att det har gått åt helvete med den här tråden, bara för att han som startade den sa sin åsikt om CS, Tycker precis som honom, ska man behöva bli hatad för det som det stod nåt om i ett inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag hatar oxå CS men bara för de ska man inte trakasera andra folk vad dom gillar och gör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag hatar oxå CS men bara för de ska man inte trakasera andra folk vad dom gillar och gör Jo men de flesta cs spelare vet vi sen tidigare är dåliga förlorare, tröga och förstår int ehur man beter sig mot andra människor, är ännu trögare i skallen... och... som sagt.... är ännu dåligare förlorare... men men, alla csspelare är ju inte det men men Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jo men de flesta cs spelare vet vi sen tidigare är dåliga förlorare, tröga och förstår int ehur man beter sig mot andra människor, är ännu trögare i skallen... och... som sagt.... är ännu dåligare förlorare... men men, alla csspelare är ju inte det men men för att citera nån: "tack fördomsmannen! " Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Du är den personen som bara fått uppleva den dåliga tiden av CS. Och inte uppfattat glädjen i hur det var att lira för ungefär 2-3 år sen. Men idag är CS mest skit... så klockrent sagt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag hatar oxå CS men bara för de ska man inte trakasera andra folk vad dom gillar och gör Vi har alldrig _trakaserat_ någon personligt för att spela cs!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 för att citera nån: "tack fördomsmannen! " (Tolka inte detta inlägg som spam.... eftersom... öhm... ja... uhm...ergh... alltså.. det är itne spam låtsas vi bara... okej... bra.) btw nån som vet varför man tolkar Jolt till cs? Jag är gammal trogen Unreal T. och Quake spelare och sörplar i mig jolt men vill inte komma nära cs... fast alla kallar mi cs-freak bara för att jag dricker jolt? öhrm.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jolt har fått dåligt rykte genom att det dricks av CS spelare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 LoL.. Thats some pathetic loosers.. Att ni äns orkar.. skaffa er ett liv och sluta sitt framför datorn så kanske vi skulle slippa den här skiten.. *CLOSED* (PM om ni vill klaga) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts