Jump to content

CS topicen ni ville ha...

Meller
 Share

Recommended Posts

Jag stönar suckar och stånkar men orkar fan inte berätta allt skit med cs och dess så kallade "uppgraderingar" för alla en gång till. Ok några buggar fixas och de kommer nya. Och du kan knappast påstå att "de som vill ha mer realistik så finns ju cz och cs source." Jag hoppas inte du är seriös när du säger detta.

ok kanske inte CZ men CSS är grymt realistiskt.. [ kanske inte konceptet men...]

t ex. [testa detta för en kvart sen] på cs_office finns asmånga datorer..

datorn har ett tangentbord [man kan tom läsa vad det står], en skärm med ett desktop o msn messenger uppe, en trådlös mus och en campac SKM 4000 [läste det på sidan]. altså, skjut datorn en gång så slocknar skärmen + att det blir ett litet hål så man kan se in i datorn var du sköt.. skjut igen så lossnar chassin och du kan se moderkortet, processorn, Nvidia grafikkortet och Sounblaster ljudkortet..

om man hugger på skrämen med kniv så går den av precis där du högg!

samma sak med telefoner o kameror..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ok kanske inte CZ men CSS är grymt realistiskt.. [ kanske inte konceptet men...]

datorn har ett tangentbord [man kan tom läsa vad det står], en skärm med ett desktop o msn messenger uppe, en trådlös mus och en campac SKM 4000 [läste det på sidan]. altså, skjut datorn en gång så slocknar skärmen + att det blir ett litet hål så man kan se in i datorn var du sköt.. skjut igen så lossnar chassin och du kan se moderkortet, processorn, Nvidia grafikkortet och Sounblaster ljudkortet..

Mm ok, jag har faktiskt inte prövat cs:source så kan inte säga något om det förens det kommer hem i brevlådan tillsammans med mitt kära HL 2 :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var det dummaste jag har hört. CS är ingen verklighetssimulator, det är menat i underhållningssyfte först och främst...

du förstod inte vad jag menade, nu jämförde jag cs och UT2004 som spel och jag ber om ursäkt om jag uttryckte mig med fel ord!

"Verklighets smulator" ??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm, det gör ju så att spelet blir mycket roligare och bättre! :rolleyes: ne men jag förstår vad du menar och cs:s har säkert en så pass bra grafikmotor så man borde kunna göra så!

Redigerad av priZma
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HUR FAN KAN NI GE HONOM SKIT FÖR ATT HAN INTE GILLAR CS?

Allt han säger stämmer så gott som, exemplet på 1337 talket var lite väl extremt.

Hur fan kan ni vara sura för att han dissar ett spel som använder 7 år gammal grafik.

CS har en stor community och flyter bra, det är det enda positiva, sluta upp med era bakåtsträvar fasoner. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång hörde jag en kille som snackade i mic, han lät som nån kastrerad gosskörspöjk

" "en gång hörde jag" "

EN gång! du hörde EN gång en kille som lät som en, som du så träffande beskrev "lät som en kastrerad gosskörspöjk"

men shit jag brukar muta (altså göra så att inget ljud från den personen hörs) dom störande personer som bara skriker IIIIIIH, AAAAAAAAAH hela tiden o bara köra vidare... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...