swat Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Där har vi förresten ännu ett skäl till varför jag hatar cs, alla whinear, om de dör skriver de nästan alltid t.ex. "Men lol alltså.", "Men djävla hacker jag ska fanimej döda dig jävla nazi.", "MEN HAT" eller liknande saker, kom nu inte något csfreak och säg att jag har fel för som sagt lirade jag cs mellan 0.2 betan till 1.5 (att jag kunde), och ni behöver ju inte ta åt er av det här. döm inte spelet efter spelarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 döm inte spelet efter spelarna Nä men spelen blir inte direkt roligare av massa småglin som sitter och skriker ord och kaxar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) quake och UT e faaan inte mer realistiskt eller töntigt ni skriver också "ffs lol n00b omfg" och anklagar varandra för att cheata!! man får väl för i helvete spela vicket jävla skitspel man vill.. grafiken är inte allt... och dessutom är det mycke svårare att äga på CS än i UT!! vem fan har bett om din åsikt? Genom dig låter det som du _alldrig_ har spelat på en UT eller QW server?? Jag spelar UT2k4 ca 3 timmar om dagen och jag har gjort det ett bra tag nu och har ALLDRIG varigt med om att någon har cheatat eller att någon har anklagat någon för att ha cheatat! Och man använder inte "ffs n00b omfg" bara lol då och då, men inte i närheten dom fjortisuttrycken som man gör i cs! Och hur fan kan du säga att det är svårare att äga på cs än i UT??? eller som du skrev i ett annat inlägg "spring fram med mashinegunnen o skjut vilt omkring dig..man äger så jävla hårt med den där EL-snipern på UT2004/2003" då märker man _verkligen_ att du alldrig har spelat UT, man har en taktig att gå efter precis som cs, man snackar med varandra med TeamSpeak under hela matchen och man kan inte bara springa rätt ut utan vapen för då lever man inte så länge till! tycker du ska testa på en PCW eller två!! Redigerad 10 oktober, 2004 av priZma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Genom dig låter det som du _alldrig_ har spelat på en UT eller QW server?? Jag spelar UT2k4 ca 3 timmar om dagen och jag har gjort det ett bra tag nu och har ALLDRIG varigt med om att någon har cheatat eller att någon har anklagat någon för att ha cheatat! Och man använder inte "ffs n00b omfg" bara lol då och då, men inte i närheten dom fjortisuttrycken som man gör i cs! Och hur fan kan du säga att det är svårare att äga på cs än i UT??? Haha tjaa påre . OffTopic: Funkar inte ditt msn heller? OnTopic: Finns inte så mkt att säga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Haha tjaa påre . OffTopic: Funkar inte ditt msn heller? OnTopic: Finns inte så mkt att säga Inne på IRC om inte annat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Inne på IRC om inte annat! Okej , vilken kanal? Och nej jag tänker inte gå in på fz#ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Hur fan kan du klaga på duckhoppningen i CS när hoppningen i ut inte är bättre? Vem fan kommer högre upp när man hoppar två gånger i rad och det går inte hhoppa i luften! Redigerad 11 oktober, 2004 av Fighter-2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Hur fan kan du klaga på duckhoppningen i CS när hoppningen i ut inte är bättre? Vem fan kommer högre upp när man hoppar två gånger i rad och det går inte hhoppa i luften! UT är ju för fan ett sci-fi spel där man måste hoppa och springa så mycket som möjligt för att inte bli träffad, cs ska vara så realistiskt som möjligt i och med miljöerna och vapnena, och ska föreställa en gisslansituation i nutid! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 varför jag hatar cs och half life är därför dom är så fult gjorda. i half life kan inte gordon prata men ändå förstår dom vad han säger och militärerna dör på 300 skott. i cs raslar vapnen s*it högt och ljudet är dåligt vapnen och fott stegen låter högt därför och många andra orsaker suger half life och cs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 varför jag hatar cs och half life är därför dom är så fult gjorda. i half life kan inte gordon prata men ändå förstår dom vad han säger och militärerna dör på 300 skott. i cs raslar vapnen s*it högt och ljudet är dåligt vapnen och fott stegen låter högt därför och många andra orsaker suger half life och cs. CS suger Half-Life äger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Genom dig låter det som du _alldrig_ har spelat på en UT eller QW server?? Jag spelar UT2k4 ca 3 timmar om dagen och jag har gjort det ett bra tag nu och har ALLDRIG varigt med om att någon har cheatat eller att någon har anklagat någon för att ha cheatat! Och man använder inte "ffs n00b omfg" bara lol då och då, men inte i närheten dom fjortisuttrycken som man gör i cs! Och hur fan kan du säga att det är svårare att äga på cs än i UT??? eller som du skrev i ett annat inlägg "spring fram med mashinegunnen o skjut vilt omkring dig..man äger så jävla hårt med den där EL-snipern på UT2004/2003" då märker man _verkligen_ att du alldrig har spelat UT, man har en taktig att gå efter precis som cs, man snackar med varandra med TeamSpeak under hela matchen och man kan inte bara springa rätt ut utan vapen för då lever man inte så länge till! tycker du ska testa på en PCW eller två!! jag har lirat ut 2004 .. kanske inte så mkt men iaf, jag har lirat det.. ok det kanske är svårt att äga, men man behöver inte typ 1 års erfahernhet som på CS för att va bra! samma sak är det på JK 2, min kompis säger att han e värsta kung o äger allt o alla när han i själva verket bara ett snäpp bättre än mig, alla e värsta noobs o slösar typ åtskilliga sekunder till att göra coola attacker istället för att bara springa in o slica upp alla som pizzor men SOM FUCKING sagt: smaken e som baken, delad.. BTW: jag har aldrig lirat PCW (men jag lirade mot bennet [PCG] och det var kul ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 cs ska vara så realistiskt som möjligt i och med miljöerna och vapnena, och ska föreställa en gisslansituation i nutid! Det var det dummaste jag har hört. CS är ingen verklighetssimulator, det är menat i underhållningssyfte först och främst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det var det dummaste jag har hört. CS är ingen verklighetssimulator, det är menat i underhållningssyfte först och främst... men ... UT2004 gjordes år 2004 och CS gjordes för 6 år sen det finns någon skillnad i de.. tycker inte du de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Rätt, och jag tror knappast UT04' håller lika länge som CS har gjort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 en miljon flugor kan inte ha fel....ÄT SKIT men jag spelar inte cs längre därför alla töntar bara sitter och basecampar och tar användning av buggarna riktigt irreterande!!släng skiten och köp SA istället.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Rätt, och jag tror knappast UT04' håller lika länge som CS har gjort Nej, dom gör väl ett nytt UT till skillnad från cs som bara är det gamla vanliga skitet. Tycker bara att cs blir sämre och sämre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nej, dom gör väl ett nytt UT till skillnad från cs som bara är det gamla vanliga skitet. Tycker bara att cs blir sämre och sämre inte hört talas om counter strike condition zero och cs source? source är otroligt mycket verkligare en UT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 inte hört talas om counter strike condition zero och cs source? Jo, hört talas om dom. Men spelen uttvecklas ju knappt något, pinsamt. source är otroligt mycket verkligare en UT Men suuuuuuuuuuuuuck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) en miljon flugor kan inte ha fel....ÄT SKIT men jag spelar inte cs längre därför alla töntar bara sitter och basecampar och tar användning av buggarna riktigt irreterande!!släng skiten och köp SA istället.... men asså va inte så jäkla fördomsfulla hela jävla tiden.. alla klagar övar att massa skitungar skriver massa svordomar o kaxar - när ändå alla som kör e över 18 typ? alla klagar för att alla använder maphax - när banorna i själva verket blir uppdaterade och alla buggar tas bprt alla klagar för att det är orealistiskt och dålig grafik - för dom som vill ha mer realistik så finns ju condition zero och source .. hm skummt det är att när jag lirar så e det faktiskt ingen som basecampar? och det suger ju kuk att basecampa för det finns inga gömställen... har ni spelat cs dom senaste 5 året? this was brought to you by P-C, the defender of Counter-strike! Redigerad 12 oktober, 2004 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men asså va inte så jäkla fördomsfulla hela jävla tiden.. alla klagar övar att massa skitungar skriver massa svordomar o kaxar - när ändå alla som kör e över 18 typ? alla klagar för att alla använder maphax - när banorna i själva verket blir uppdaterade och alla buggar tas bprt alla klagar för att det är orealistiskt och dålig grafik - för dom som vill ha mer realistik så finns ju condition zero och source .. hm skummt det är att när jag lirar så e det faktiskt ingen som basecampar? och det suger ju kuk att basecampa för det finns inga gömställen... har ni spelat cs dom senaste 5 året? this was brought to you by P-C, the defender of Counter-strike! Jag stönar suckar och stånkar men orkar fan inte berätta allt skit med cs och dess så kallade "uppgraderingar" för alla en gång till. Ok några buggar fixas och de kommer nya. Och du kan knappast påstå att "de som vill ha mer realistik så finns ju cz och cs source." Jag hoppas inte du är seriös när du säger detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts