Jump to content

CS topicen ni ville ha...

Meller
 Share

Recommended Posts

quake och UT e faaan inte mer realistiskt eller töntigt

ni skriver också "ffs lol n00b omfg" och anklagar varandra för att cheata!!

man får väl för i helvete spela vicket jävla skitspel man vill.. grafiken är inte allt...

och dessutom är det mycke svårare att äga på CS än i UT!!

vem fan har bett om din åsikt? :P:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

quake och UT e faaan inte mer realistiskt eller töntigt

ni skriver också "ffs lol n00b omfg" och anklagar varandra för att cheata!!

man får väl för i helvete spela vicket jävla skitspel man vill.. grafiken är inte allt...

och dessutom är det mycke svårare att äga på CS än i UT!!

vem fan har bett om din åsikt? :P:angry:

Men godmorgon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

cs suger, iaf min åsikt, har lirat sen beta 2 på gammla Won tiderna, och fysjutton vad jag är less... i början var det roligt men sedan rammlade det in alltfler skitungar på 5 - 7 år som började svära och lolla och leka omoget-ruttet-äpple och så vidare... därför håller QIII och UT och alla andra goda spel (Även Quake I och Quake II håller än.)

Jag ser det inte roligt att spela med småtokar under 10 år som bara sitter och whinear och skriker och svär och leker tuff men när man kommer fram till dem i verkligheten sitter de och lipar....

Där har vi förresten ännu ett skäl till varför jag hatar cs, alla whinear, om de dör skriver de nästan alltid t.ex. "Men lol alltså.", "Men djävla hacker jag ska fanimej döda dig jävla nazi.", "MEN HAT" eller liknande saker, kom nu inte något csfreak och säg att jag har fel för som sagt lirade jag cs mellan 0.2 betan till 1.5 (att jag kunde), och ni behöver ju inte ta åt er av det här.

btw P-c på den där punkten håller jag inte med om att UT och Q spelen är lika omoget, eftersom de flesta småungarna tycker att de spelen är tråkiga eftersom de aldrig nästan får frags så hörs inte mycket "ffs" "lol" *WHINE* "omfg" "noob" etcetra på servrarna, om det gjorde det när du spelade kanske du ska ta och installera spelet igen och titta in på en bra server (vilket de flesta i majoriteten är) och titta noggrant i chatrutan, en annan sak med UT2k4 dock när många jobbig typer dras till fordonen men skiter i själva spelet bara fordonen. (Ack ack ack)

Svårare att "äga" i cs än i UT... vet väl inte om jag ska hålla med om det, i cs är det tusan bara ruscha sen hoppa fram med sin trogna M4 och få sjuttioåtta headshots på en gång, dessutom stjäl cs ljud från UT .... that is bad manner! :P

Dock har du rätt det där med grafiken! :wub: UT 1 är lätt bästa UT spelet och Quake I och II tröttnar jag aldrig på :lol:

*EDIT*

Dock är det inget negativt med bra grafik så nu tycker jag du ska sluta gorma och försvara cs och trycka ner alla andra spel, med olika punkter som inte äns stämmer! :angry:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

cs suger, iaf min åsikt, har lirat sen beta 2 på gammla Won tiderna, och fysjutton vad jag är less... i början var det roligt men sedan rammlade det in alltfler skitungar på 5 - 7 år som började svära och lolla och leka omoget-ruttet-äpple och så vidare... därför håller QIII och UT och alla andra goda spel (Även Quake I och Quake II håller än.)

Jag ser det inte roligt att spela med småtokar under 10 år som bara sitter och whinear och skriker och svär och leker tuff men när man kommer fram till dem i verkligheten sitter de och lipar....

Där har vi förresten ännu ett skäl till varför jag hatar cs, alla whinear, om de dör skriver de nästan alltid t.ex. "Men lol alltså.", "Men djävla hacker jag ska fanimej döda dig jävla nazi.", "MEN HAT" eller liknande saker, kom nu inte något csfreak och säg att jag har fel för som sagt lirade jag cs mellan 0.2 betan till 1.5 (att jag kunde), och ni behöver ju inte ta åt er av det här.

btw P-c på den där punkten håller jag inte med om att UT och Q spelen är lika omoget, eftersom de flesta småungarna tycker att de spelen är tråkiga eftersom de aldrig nästan får frags så hörs inte mycket "ffs" "lol" *WHINE* "omfg" "noob" etcetra på servrarna, om det gjorde det när du spelade kanske du ska ta och installera spelet igen och titta in på en bra server (vilket de flesta i majoriteten är) och titta noggrant i chatrutan, en annan sak med UT2k4 dock när många jobbig typer dras till fordonen men skiter i själva spelet bara fordonen. (Ack ack ack)

Svårare att "äga" i cs än i UT... vet väl inte om jag ska hålla med om det, i cs är det tusan bara ruscha sen hoppa fram med sin trogna M4 och få sjuttioåtta headshots på en gång, dessutom stjäl cs ljud från UT .... that is bad manner! :P

Dock har du rätt det där med grafiken! :wub: UT 1 är lätt bästa UT spelet och Quake I och II tröttnar jag aldrig på :lol:

*EDIT*

Dock är det inget negativt med bra grafik så nu tycker jag du ska sluta gorma och försvara cs och trycka ner alla andra spel, med olika punkter som inte äns stämmer! :angry:

Sant, så sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CS är ju skit.. Det var ju kul när det precis kom och folk spelade som ett team. Men nu nej nu går allt ut på frags och så sitter det massa små barn och kaxar och tror dom e tuffa...

Det ända man ska köra CS är när man kör PCW så är det Team play

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CS är ju skit.. Det var ju kul när det precis kom och folk spelade som ett team. Men nu nej nu går allt ut på frags och så sitter det massa små barn och kaxar och tror dom e tuffa...

Det ända man ska köra CS är när man kör PCW så är det Team play

japp håller med... alla springer åt alla håll och blir skjutna, det roliga är borta nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha håller inte med direkt... det är ju så ut är? spring fram med mashinegunnen o skjut vilt omkring dig.. [man äger så jävla hårt med den där EL-snipern på UT2004/2003 haha :angry:

jag säger inte att UT är tråkigt eller dåligt... jag säger bara att cs inte är det..!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha håller inte med direkt... det är ju så ut är? spring fram med mashinegunnen o skjut vilt omkring dig.. [man äger så jävla hårt med den där EL-snipern på UT2004/2003 haha :P

jag säger inte att UT är tråkigt eller dåligt... jag säger bara att cs inte är det..!!

Så du påstår att cs är skitbra och svinroligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför bråka om vilket spel som är bäst?

Alla människor har sin åsikt.

Om alla hade skapat trådar för vad dom tycker hela tiden hade det varit katastrof.

Och det här med stavningen på internet.

I många spel använder man "snabbtext" när man snabbt vill säga något.

Tex "omg" = "Oh my god".

Sedan finns det ju "slötext" som jag skriver nu. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha håller inte med direkt... det är ju så ut är? spring fram med mashinegunnen o skjut vilt omkring dig.. [man äger så jävla hårt med den där EL-snipern på UT2004/2003 haha  :wub:

Du förstår tydligen inte vad jag försöker säga.

UT är så ja, dock är det "realistiskt" inom sammanhanget på ett sätt men inte cs. CS är nuförtiden ungefär som UT fast med andra vapen och lite segare stil men ändå ruschar alla kalsongerna av sig och så.

UT är också det förstås men alltså, i Counter Strike ska det föreställa Swat infiltrationer och Special Forces m.m., jag vill inte påstå att de ruschar in i ett hus fullt av terrorister och gisslan med sina hagelbössor och skjuter huvet av varje person de ser, då skulle liksom gisslan ligga i små blodpölar inom 0.5 hundradelar :lol:

Därefter så i Unreal Tournament är det en blodsport, ett spel där du alltså är med i en turnering på arenor, det är klart att det blir massa krig, rusch och skjuta där då, men det var ju inte direkt tänkt så med cs.

EL krypskyttegeväret i UT2k3 (Även kallat lightning gun) :P är väl inte så bra ifall man inte prickar en snubbe i huvudet när han inte har någon sköld, och de flesta studsar och hoppar omkring (vilket gör spelet mer utmanande och roligare att spela.) så det blir inte så jättelätt att träffa huvudet hela tiden... alltså är det inte så många som använder det... eller du kanske kört mot bots? :wub: hehe nä skämta... men jaja, du får tycka som du vill, jag vill bara påpeka att cs suger ;D hehe nä men det är tråkigt i längden. I alla fall som sagt så får alla tycka som de vill....

Därefter tänkte jag också att, ang. att det är UT där man stojjar och skjuter hejvilt, det är ju som så då men, som sagt är det inte tänkt i cs att man ska göra det och som sagt är UT en blodsport som det kallas och...

alltså i UT så dör man ju som sagt (många "Som sagt" ord här va? :angry:)

inte lika fort som i cs heller och man hittar inte livemblem och sköldar här och var... "Why not?" Jo därför man ska inte springa ruscha och skjuta bort sjuttioelva magazin ur 700 olika vapen på 304823953245687955 gubbar på en runda, spelets poäng är inte att fragga... det är att lägga ut en bomb / desarmera den och att skydda gisslan / Frita gisslan.

*EDIT*

Varför bråka om vilket spel som är bäst?

Alla människor har sin åsikt.

Om alla hade skapat trådar för vad dom tycker hela tiden hade det varit katastrof.

Och det här med stavningen på internet.

I många spel använder man "snabbtext" när man snabbt vill säga något.

Tex "omg" = "Oh my god".

Sedan finns det ju "slötext" som jag skriver nu.   :P

Bråka och diskutera är två olika saker, bråka är när man sitter och skriker till varandra, skriver med caps eller liknande och skriver hatord och slår varandra etcetra, en diskussion är det här som du kan läsa på den här sidan i den här tråden. ;)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du förstår tydligen inte vad jag försöker säga.

UT är så ja, dock är det "realistiskt" inom sammanhanget på ett sätt men inte cs. CS är nuförtiden ungefär som UT fast med andra vapen och lite segare stil men ändå ruschar alla kalsongerna av sig och så.

UT är också det förstås men alltså, i Counter Strike ska det föreställa Swat infiltrationer och Special Forces m.m., jag vill inte påstå att de ruschar in i ett hus fullt av terrorister och gisslan med sina hagelbössor och skjuter huvet av varje person de ser, då skulle liksom gisslan ligga i små blodpölar inom 0.5 hundradelar :wub:

Därefter så i Unreal Tournament är det en blodsport, ett spel där du alltså är med i en turnering på arenor, det är klart att det blir massa krig, rusch och skjuta där då, men det var ju inte direkt tänkt så med cs.

EL krypskyttegeväret i UT2k3 (Även kallat lightning gun) :P är väl inte så bra ifall man inte prickar en snubbe i huvudet när han inte har någon sköld, och de flesta studsar och hoppar omkring (vilket gör spelet mer utmanande och roligare att spela.) så det blir inte så jättelätt att träffa huvudet hela tiden... alltså är det inte så många som använder det... eller du kanske kört mot bots? ;) hehe nä skämta... men jaja, du får tycka som du vill, jag vill bara påpeka att cs suger ;D hehe nä men det är tråkigt i längden. I alla fall som sagt så får alla tycka som de vill....

Därefter tänkte jag också att, ang. att det är UT där man stojjar och skjuter hejvilt, det är ju som så då men, som sagt är det inte tänkt i cs att man ska göra det och som sagt är UT en blodsport som det kallas och...

alltså i UT så dör man ju som sagt (många "Som sagt" ord här va? :angry:)

inte lika fort som i cs heller och man hittar inte livemblem och sköldar här och var... "Why not?" Jo därför man ska inte springa ruscha och skjuta bort sjuttioelva magazin ur 700 olika vapen på 304823953245687955 gubbar på en runda, spelets poäng är inte att fragga... det är att lägga ut en bomb / desarmera den och att skydda gisslan / Frita gisslan.

*EDIT*

Bråka och diskutera är två olika saker, bråka är när man sitter och skriker till varandra, skriver med caps eller liknande och skriver hatord och slår varandra etcetra, en diskussion är det här som du kan läsa på den här sidan i den här tråden. ;)

hihi jag vet att du har en poäng

CS är inte realistiskt [har jag nåsning sagt det? :lol: ]

och UT kan fakitskt va jävligt kul! :wub: speciellt på lan-partyn o sånt :P

och att poliserna springer in o skjuter hejvilt omkring sej är ju värsta logiskt egentligen... eftersom Terroisterna har ju inga hämmningar... haha så om CTs inte fick skjuta så skulle ju allt va lite.. hm.. konstigt

men smaken e som baken, delad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hihi jag vet att du har en poäng

CS är inte realistiskt [har jag nåsning sagt det? :) ]

och UT kan fakitskt va jävligt kul! :P speciellt på lan-partyn o sånt :angry:

och att poliserna springer in o skjuter hejvilt omkring sej är ju värsta logiskt egentligen... eftersom Terroisterna har ju inga hämmningar... haha så om CTs inte fick skjuta så skulle ju allt va lite.. hm.. konstigt

men smaken e som baken, delad

men alltså, jag sa inte att antiterrorister inte skjuter, men tänk dig en riktig gisslan situation.(Eller om du varit med om en sån vet ju inte jag men du har säkert sett någon dokumentär på tv iaf.)... ifall polisstyrkan kutar in och skjuter ihjäl alla så skulle gisslan vara döda, om en liten agent eller nåt skulle ha gått in i huset så skulle agenten blivit nermatad av terroristernas vapen sedan gisslan torterad eller lemläst. (eller dödad.) nog går insatsstyrkorna in och skjuter och stojjar men dom skriker inte "go go go" "storm the front" och sen skjuter med oljuddämpade vapen skallen av en terrorist men, jaja, det är bara ett spel så -_-:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men alltså, jag sa inte att antiterrorister inte skjuter, men tänk dig en riktig gisslan situation.(Eller om du varit med om en sån vet ju inte jag men du har säkert sett någon dokumentär på tv iaf.)... ifall polisstyrkan kutar in och skjuter ihjäl alla så skulle gisslan vara döda, om en liten agent eller nåt skulle ha gått in i huset så skulle agenten blivit nermatad av terroristernas vapen sedan gisslan torterad eller lemläst. (eller dödad.) nog går insatsstyrkorna in och skjuter och stojjar men dom skriker inte "go go go" "storm the front" och sen skjuter med oljuddämpade vapen skallen av en terrorist men, jaja, det är bara ett spel så -_-:)

jag vet mycke väl hur en gisslan-situation hanterad och sånt

min mamma är utrikeschef på akutellt och de vore dumt om jag inte visste nåt om det :P

men det är inte jag som programmerat CS?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men alltså, jag sa inte att antiterrorister inte skjuter, men tänk dig en riktig gisslan situation.(Eller om du varit med om en sån vet ju inte jag men du har säkert sett någon dokumentär på tv iaf.)... ifall polisstyrkan kutar in och skjuter ihjäl alla så skulle gisslan vara döda, om en liten agent eller nåt skulle ha gått in i huset så skulle agenten blivit nermatad av terroristernas vapen sedan gisslan torterad eller lemläst. (eller dödad.) nog går insatsstyrkorna in och skjuter och stojjar men dom skriker inte "go go go" "storm the front" och sen skjuter med oljuddämpade vapen skallen av en terrorist men, jaja, det är bara ett spel så -_-:angry:

Haha, de där var lite smått kul :)

Fast, de stämmer ju :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...