Jump to content

CS topicen ni ville ha...

Meller
 Share

Recommended Posts

Så om jag och mina kompisar skulle börja spela tex. Enemy Territory och uppföra oss som barnungar så är hela spelet ett kasst barnspel? ^_^ Klaga på spelarna då, och INTE på spelet. Det är ingen simulator, det är bara en mod, en av de bästa någonsin, och jag spelar det inte så värst ofta, men det är roligt. Spel kan vara roliga även om grafiken inte är bra idag, eller om det inte är 100% realistiskt. Det är FFS 5 år gammalt :blink: Det är gratis (?) var förut iaf ^_^

Och nej, de fixar inte grafiken! Det är en modd till HALF LIFE! Därför använder sig spelet av HL's grafikmotor! lira CS-Source till HL2 istället då. Det använder sig av HL2's grafik- och fysikmotorer... :P

Tänker inte lira cs:source då de kommer att vara för mycket fjortisar som lirar de.

Och om du läser första posten så är de inte bara grafiken jag tycker är värdelöst med cs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och om du läser första posten så är de inte bara grafiken jag tycker är värdelöst med cs.

Det har jag inte påstått heller. Men allt du skrev var ju bara HELT fel ^_^ Och det är inte en fråga om smaksak, visst kan man tycka illa om CS, men det du skrev borde klassas som lögn... Spela CS Source på Lan då. om du nu har några vänner att spela det med...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men .. kan säga att språket i CS finns i vilket spel som helst. Gå bara in på en svensk Q3

server så är språket det samma. Så sluta klaga på det tack.

(Det förekommer inte på alla q3 servrar men vissa, delvis för att det är mer äldre personer som lirar q3) ^_^

CS är kung ..

har du lirat q3?? Det verkar verkligen inte så kan jag medela!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men oj vad jävla ledsen jag blir, du använder en sketen smile som ska beskriver besvikenhet.

EDIT LÅS DENNA. :blink:

Men kan enligt mig tolka den på flera olika sätt, för mig betyder den ungefär: "Du har fel och jag har rätt. Fatta? ^_^ " Notera att det inte var lilla dig som jag klagade på utan startningen av denna topic... :P Ber om ursäkt ifall detta klassas som off-topic...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag inte påstått heller. Men allt du skrev var ju bara HELT fel :blink: Och det är inte en fråga om smaksak, visst kan man tycka illa om CS, men det du skrev borde klassas som lögn... Spela CS Source på Lan då. om du nu har några vänner att spela det med...

Men de va ett väldans tjat om CS:source. Jag tycker inte att cs är kul, fatta?

Tror inte att de blir roligare av att man kan flytta på saker ^_^ , och lite förbättrad grafik, men de börjar gå framåt :P . Om 5-10 år kanske spelet är värt att testas igen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan enligt mig tolka den på flera olika sätt, för mig betyder den ungefär: "Du har fel och jag har rätt. Fatta? ^_^ " Notera att det inte var lilla dig som jag klagade på utan startningen av denna topic... :blink: Ber om ursäkt ifall detta klassas som off-topic...

Ville bara be om förlåtelse, då jag möjligtvis kan ha tolkats som aggresiv eller rent av elak. Blev bara lite upprörd. Alla tycker annorlunda :P Eftersom jag vill hålla mig till ämnet någorlunda så skriver jag nu att jag tycker det är kul iaf: Jag tycker att CS är kul iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara be om förlåtelse, då jag möjligtvis kan ha tolkats som aggresiv eller rent av elak. Blev bara lite upprörd. Alla tycker annorlunda :P Eftersom jag vill hålla mig till ämnet någorlunda så skriver jag nu att jag tycker det är kul iaf: Jag tycker att CS är kul iallafall.

Aa ok, de får du gärna tycka, har inga som helst problem med det, så länge du inte är en "wajjnande" ^_^ fjortis på public servrar, de är dom jag egentligen tycker har förstört cs och gjort så jag hatar spelet :blink: .

Eller njaa, har aldrig tyckt de varit riktigt skoj men ni fattar vad jag menar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

grejen var ju den att de som var engagerade i cs-tråden inte ville ha hans klagomål i den tråden, de bad honom starta en ny tråd. Det visste jag enbart genom att läsa hans första tråd i denna topic - jag har inte orkat läsa den aslånga cstråden, det är den inte värd. Visst, cs är en långlivad och bra mod. Men likt alla andra onlinespel har det sina brister.

men asså cs tråden är ju till för att folk ska skriva sina egna åsikter om cs och bara för 3- 4 pers säger att han ska göra en topic för att skriva dåliga saker om cs. behöver han inte göra det så jag säger lås skiten

Edit stav fel

edit2: stav fel igen

Redigerad av Korven
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...