Mr.Magic Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 wajjnar Haha det var precis det han sa att ni CS nördar skriver så där! skriver ni så för att ni inte kan stava ordet så hittar ni på en egen stavning eller? Själv har jag inget imot cs nördar... Jag kan erkänna att jag själv spelar lite då och då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Men för fan Meller, tror du att CS är menat att immitera verkligheten i minsta detalj!? Det är en askul mod, till ett kul spel... Att klaga på grafik och små skitsaker som att man kan hoppa bättre om man duckar är som att klaga på att hoppen är för höga i SSX-spelen. Smaken är som baken! Gå och klaga över upplösningen i Super Mario till NES så har du verkligen fullföljt ditt uppdrag i livet! Hur gammal är du förresten, nio? Visst, jag tycker inte heller det är så kul att möta folk på nätet som är onaturligt bra, eller som är dumma i huvudet! Kör det på LAN, det är kul. Då kan man slänga saker på domm som dödar en . Och det du sa om att om man har mycket "deg" (vad fan, du klagar på internetförkortningar, och så använder du ett CP-uttryck som "deg"! Hur tänker du? HYCKLARE!) så vinner man automatiskt då man kan skaffa sej bäst vapen, om jag förstod det hela rätt. Det är det mest korkade jag har hört. Spelare jag har stött på har haft ihjäl mig med en pistol medans jag ruvat på en AK47! Försöker du medvetet göra dig hatad på forumet genom att göra och säga korkade saker!? Håll sån här skit för dig själv! Ingen är intresserad om din smak! Ingen!! Redigerad 28 september, 2004 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Ska vi börja hacka på alla som spelar Star Wars jedi spelen??? Nej låt alla vara snälla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Men .. kan säga att språket i CS finns i vilket spel som helst. Gå bara in på en svensk Q3 server så är språket det samma. Så sluta klaga på det tack. (Det förekommer inte på alla q3 servrar men vissa, delvis för att det är mer äldre personer som lirar q3) CS är kung .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Men för fan Meller, tror du att CS är menat att immitera verkligheten i minsta detalj!? Det är en askul mod, till ett kul spel... Att klaga på grafik och små skitsaker som att man kan hoppa bättre om man duckar är som att klaga på att hoppen är för höga i SSX-spelen. Smaken är som baken! Gå och klaga över upplösningen i Super Mario till NES så har du verkligen fullföljt ditt uppdrag i livet! Hur gammal är du förresten, nio? Visst, jag tycker inte heller det är så kul att möta folk på nätet som är onaturligt bra, eller som är dumma i huvudet! Kör det på LAN, det är kul. Då kan man slänga saker på domm som dödar en . Och det du sa om att om man har mycket "deg" (vad fan, du klagar på internetförkortningar, och så använder du ett CP-uttryck som "deg"! Hur tänker du? HYCKLARE!) så vinner man automatiskt då man kan skaffa sej bäst vapen, om jag förstod det hela rätt. Det är det mest korkade jag har hört. Spelare jag har stött på har haft ihjäl mig med en pistol medans jag ruvat på en AK47! Försöker du medvetet göra dig hatad på forumet genom att göra och säga korkade saker!? Håll sån här skit för dig själv! Ingen är intresserad om din smak! Ingen!! Är inte 9 och du har rätt, ville göra många arga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Ska vi börja hacka på alla som spelar Star Wars jedi spelen??? Nej låt alla vara snälla De gör väl du som du vill, jag tycker inte att de är ett dåligt spel. Jag har bara blívit så jävla trött på alla cs-fjortisar så jag kände mig tvungen att skapa denna tråd annars kan jag nog inte sova på kvällarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Ok då "alla" tyckte att jag skulle skriva skit om CS i en annan egen topic så gör jag väl de då. Och ni som inte läst i CS-topicen (förstår varför ) så går detta ut på att jag hatar CS och tänker berätta lite om spelet i största allmänhet. Ok då börjar jag: Ni som spelar cs varför använder ni konstigt språk när ni lirar (inte alla men många), t. ex åhh lol på dig din tk, hatar sånna jävla n00bar som dig ffs ! Lolz0r mm najjz0r osv. Snälla försök skriva normalt. Många tycker att CS är ett realistiskt spel. "Jag" ska bevisa att ni har fel. Man kan skjuta på ca 5 ställen på kroppen. Blodet är otroligt fult. Extremt många buggar i spelet. EXTREMT VÄRDELÖS GRAFIK. Kolla bara på pansarvagnarna osv. Skölden i spelet är också en fin grej, eftersom man inte kan skjuta igenom med 399083908390839083908309 awp-skott. CS är för de mindre, som ni säger: skillade spelare, sådana som inte klarar av UT eller QUAKE online. Nu kommer ni säga att åå de är så overkliga spel med monster osv, men de är faktiskt mer realistiska än erat så kallade skjutspel. Hur kan man springa snabbare med en kniv i handen än t. ex en colt på ryggen, snälla förklara för mig. I CS är det den personen med mest deg som har mest fördel och har då lättare att vinna, på det sättet kan man alldrig se skickligheten på en spelare som man kan i t ex UT2004 där alla odds är lika i hela spelet. Och varför kallar ni alla som är bättre än er för cheaters bara för att de kan se erat vapen sticka fram när ni campar. Varför har ni alltid ett ^ efter erat namn, tycker ni att de är coolt? Det är nästan bara småbarn som spelar spelet (iaf public). Varför skiftar ni vapen mellan kniv-pistol eller annat vapen, tycker ni att ni är tuffa när ni gör de också? Är inte de som är gisslan (stavning) väldigt lika varandra från bana till bana? Varför hoppar man högre när man duckar? Jag har provat det går inget vidare. Nästan alla admins är som gnälliga bebisar, när inte de är bäst på servern så måste någon fuska. CS tar allt för mycket plats i Spel communityn btw! En av anledningarna att så få personer spelar UT, QUAKE eller liknande är att så få personer inte har testat CS, vet en massa personer som spelar cs och ingen av dom visste äns vad UT2oo4 var! Detta är allt jag kommer på i skrivande stund, hoppas ingen stänger denna tråd, kul att se vad alla CS-fjortisar säger du har så otroligt rätt iaf! cs suger bajsbananer i kallingarna på george bush Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 ...... Dum i huvudet eller? *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 ...... Dum i huvudet eller? *REPORTED* seriöst, de e fan de enda du skriver i topicar!! Reported hit o Reported dit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Gillar inte Cs men spelar d på Lan annars får man spela själv ! Har aldrig riktigt gillat d spelet även fast jag har kört det ganska mkt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 jag hatar cs jag hatar half life och allt sånt som har med half life att göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 jag hatar cs jag hatar half life och allt sånt som har med half life att göra. Okej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 CS är fortfarande kul... Du kan ju inte klaga på en mod som släpptes för typ 5 år sen... Jaa....visst kan språket vara lite fjolligt men skyll inte på spelet för det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 CS är fortfarande kul... Du kan ju inte klaga på en mod som släpptes för typ 5 år sen... Jaa....visst kan språket vara lite fjolligt men skyll inte på spelet för det... Men spelet uppdateras ju exakt hela tiden, men de fixar inte grafiken (vad fixar dom egentligen? : ). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Men spelet uppdateras ju exakt hela tiden, men de fixar inte grafiken (vad fixar dom egentligen? : ). småbuggar som inte gör nån skillnad till själva spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 småbuggar som inte gör nån skillnad till själva spelet Aha ok! Så bra för dom då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Säger bara en sak, cs är ett barnspel (oops mod).. Så jävla omogna alla är på alla servrar.. Så om jag och mina kompisar skulle börja spela tex. Enemy Territory och uppföra oss som barnungar så är hela spelet ett kasst barnspel? Klaga på spelarna då, och INTE på spelet. Det är ingen simulator, det är bara en mod, en av de bästa någonsin, och jag spelar det inte så värst ofta, men det är roligt. Spel kan vara roliga även om grafiken inte är bra idag, eller om det inte är 100% realistiskt. Det är FFS 5 år gammalt Det är gratis (?) var förut iaf Och nej, de fixar inte grafiken! Det är en modd till HALF LIFE! Därför använder sig spelet av HL's grafikmotor! lira CS-Source till HL2 istället då. Det använder sig av HL2's grafik- och fysikmotorer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Och det du sa om att om man har mycket "deg" (vad fan, du klagar på internetförkortningar, och så använder du ett CP-uttryck som "deg"! Hur tänker du? HYCKLARE!) Så vinner man automatiskt då man kan skaffa sej bäst vapen, om jag förstod det hela rätt. Det är det mest korkade jag har hört. Spelare jag har stött på har haft ihjäl mig med en pistol medans jag ruvat på en AK47! Alltså, nu blir jag riktigt trött på dig!! Det var jag som skrev deg! och deg är ett utryck som man har använt länge i samhället och inget "CP uttryck" som du kallade det!! och nu undrar jag verkligen hur gammal du är om du inte kan förstå poängen i vad vi menar när vi skriver att dom som har bäst vapen vinner! Vi menar att i CS kan man med lite tur få ihop till en Colt och kevlar på första rundan och med de ha mycket lättare att vinna mot någon som knappt har råd med glock! I t ex UT eller Quake har alla samma odds _hela_ spelet ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Den här topicen har nog blivigt lite väl ehm...dålig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Alltså, nu blir jag riktigt trött på dig!! Det var jag som skrev deg! och deg är ett utryck som man har använt länge i samhället och inget "CP uttryck" som du kallade det!! och nu undrar jag verkligen hur gammal du är om du inte kan förstå poängen i vad vi menar när vi skriver att dom som har bäst vapen vinner! Vi menar att i CS kan man med lite tur få ihop till en Colt och kevlar på första rundan och med de ha mycket lättare att vinna mot någon som knappt har råd med glock! I t ex UT eller Quake har alla samma odds _hela_ spelet ut! lol att du joinade detta forum bara för att skriva att cs suger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts