Meller Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 (redigerad) Ok då "alla" tyckte att jag skulle skriva skit om CS i en annan egen topic så gör jag väl de då. Och ni som inte läst i CS-topicen (förstår varför ) så går detta ut på att jag hatar CS och tänker berätta lite om spelet i största allmänhet. Ok då börjar jag: Ni som spelar cs varför använder ni konstigt språk när ni lirar (inte alla men många), t. ex åhh lol på dig din tk, hatar sånna jävla n00bar som dig ffs ! Lolz0r mm najjz0r osv. Snälla försök skriva normalt. Många tycker att CS är ett realistiskt spel. "Jag" ska bevisa att ni har fel. Man kan skjuta på ca 5 ställen på kroppen. Blodet är otroligt fult. Extremt många buggar i spelet. EXTREMT VÄRDELÖS GRAFIK. Kolla bara på pansarvagnarna osv. Skölden i spelet är också en fin grej, eftersom man inte kan skjuta igenom med 399083908390839083908309 awp-skott. CS är för de mindre, som ni säger: skillade spelare, sådana som inte klarar av UT eller QUAKE online. Nu kommer ni säga att åå de är så overkliga spel med monster osv, men de är faktiskt mer realistiska än erat så kallade skjutspel. Hur kan man springa snabbare med en kniv i handen än t. ex en colt på ryggen, snälla förklara för mig. I CS är det den personen med mest deg som har mest fördel och har då lättare att vinna, på det sättet kan man alldrig se skickligheten på en spelare som man kan i t ex UT2004 där alla odds är lika i hela spelet. Och varför kallar ni alla som är bättre än er för cheaters bara för att de kan se erat vapen sticka fram när ni campar. Varför har ni alltid ett ^ efter erat namn, tycker ni att de är coolt? Det är nästan bara småbarn som spelar spelet (iaf public). Varför skiftar ni vapen mellan kniv-pistol eller annat vapen, tycker ni att ni är tuffa när ni gör de också? Är inte de som är gisslan (stavning) väldigt lika varandra från bana till bana? Varför hoppar man högre när man duckar? Jag har provat det går inget vidare. Nästan alla admins är som gnälliga bebisar, när inte de är bäst på servern så måste någon fuska. CS tar allt för mycket plats i Spel communityn btw! En av anledningarna att så få personer spelar UT, QUAKE eller liknande är att så få personer inte har testat CS, vet en massa personer som spelar cs och ingen av dom visste äns vad UT2oo4 var! Detta är allt jag kommer på i skrivande stund, hoppas ingen stänger denna tråd, kul att se vad alla CS-fjortisar säger Redigerad 27 september, 2004 av Meller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Du är den personen som bara fått uppleva den dåliga tiden av CS. Och inte uppfattat glädjen i hur det var att lira för ungefär 2-3 år sen. Men idag är CS mest skit... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Du är den personen som bara fått uppleva den dåliga tiden av CS. Och inte uppfattat glädjen i hur det var att lira för ungefär 2-3 år sen. Men idag är CS mest skit... Japp, inte för att jag tror att CS någonsin har varit kul men de kan knappast ha varit sämre än nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Varför har ni alltid ett ^ efter erat namn, tycker ni att de är coolt? Det är nästan bara småbarn som spelar spelet (iaf public). Varför skiftar ni vapen mellan kniv-pistol eller annat vapen, tycker ni att ni är tuffa när ni gör de också? Lovar att du tycker du att du är tuff när du skriver det där. Har sett många i Q3 som har haft ett ^ eller ett _ efter deras namn. Nå't mode idag att jämt och ständigt klaga på CS? Okej, visst, det är en skräp-mod enligt mitt tycke. Men alla som tycker CS är dåligt behöver knappast höra klagomålen om och om igen. Tror jag... Förresten, du är skittuff för att du skriver 100 rader skräp om CS för att visa att du går emot strömmen! Och nu är jag tuff bara för att jag skrev det där... Coolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 VA fan va detta bra för det är som om jag skulle gå in i the sims 2 topicen och skriva jag hatar the sims2 och sen bara för jag MÅSTE få det sakt gör en egen topic snälla mogna upp jag bryr mig då fan inte vad di tycker om cs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Men om det är fler som spelar cs än vad som spelar hockey och fotboll tillsammans i Sverige kan det ju inte vara nåt annat än bra. Tänk va länge det har hållt. Om du inte gillar ett spel så visst, du behöver inte läsa igenom varenda sida i cs-tråden om du inte vill. Det är en bra mod, det finns inget snack om saken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 VA fan va detta bra för det är som om jag skulle gå in i the sims 2 topicen och skriva jag hatar the sims2 och sen bara för jag MÅSTE få det sakt gör en egen topic snälla mogna upp jag bryr mig då fan inte vad di tycker om cs grejen var ju den att de som var engagerade i cs-tråden inte ville ha hans klagomål i den tråden, de bad honom starta en ny tråd. Det visste jag enbart genom att läsa hans första tråd i denna topic - jag har inte orkat läsa den aslånga cstråden, det är den inte värd. Visst, cs är en långlivad och bra mod. Men likt alla andra onlinespel har det sina brister. Cs itself blir inte sämre för att idioter missbrukar det och förstör det genom att tönta sig. Och Varför skiftar ni vapen mellan kniv-pistol eller annat vapen, tycker ni att ni är tuffa när ni gör de också? man springetr ju snabbare med kniven, och det är möjligt att springa snabbare med tung packning på ryggen än i händerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det är klart att man tycker CS suger om man är vrålkass på det. Du är säkert bara en public noob som wajjnar över att någon fuskar bara för att du inte tål att bli glockad. Testa att lira pcw m.m. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det verkar som att alla måste klaga på CS nu för tiden. Tror du på allvar att så många skulle spela det om det var så dåligt som du säger? Och hur kan du jämföra en 5 år gammal mod med UT2004 som släpptes i år? Du verkar ju inte kunna särskildt mycket om spelet så mitt råd är att du hittar en bra server och spelar lite där så kanske du ändrar uppfattning. BTW moget att klaga på grafiken i ett spel som släpptes 1998! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Men om det är fler som spelar cs än vad som spelar hockey och fotboll tillsammans i Sverige kan det ju inte vara nåt annat än bra. Tänk va länge det har hållt. Om du inte gillar ett spel så visst, du behöver inte läsa igenom varenda sida i cs-tråden om du inte vill. Det är en bra mod, det finns inget snack om saken. Jag svarar på det som det står högst upp i topicen: En av anledningarna att så få personer spelar UT, QUAKE eller liknande är att så få personer inte har testat CS, vet en massa personer som spelar cs och ingen av dom visste äns vad UT2oo4 var! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Varför hacka på alla som gillar CS? Låt dom gilla CS låt dom spela ett gammalt spel som är dålig kvalité . Det är deras liv inte ditt liv. Dom bestämer vilket spel dom ska gilla så låt CS fansen vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) VA fan va detta bra för det är som om jag skulle gå in i the sims 2 topicen och skriva jag hatar the sims2 och sen bara för jag MÅSTE få det sakt gör en egen topic snälla mogna upp jag bryr mig då fan inte vad di tycker om cs Gå in och skriv dåliga saker om TheSims2 du! jag bryr mig lika mycket om det som jag bryr mig om ditt inlägg! Båda hatar varandras åsikter, båda är nöjda! Redigerad 28 september, 2004 av priZma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det är klart att man tycker CS suger om man är vrålkass på det. Du är säkert bara en public noob som wajjnar över att någon fuskar bara för att du inte tål att bli glockad. Testa att lira pcw m.m. Mycket moget med personangrepp. Puss påre! Du är verkligen en cs-nörd, de ser man på hur du skriver, om jag tycker att de är de sämsta spelet som gjorts, så låt mig tycka de. Du har ingen aning om hur jag spelar cs, hur bra jag är osv. Utan du bara antar de för att jag hatar spelet. Jag kan inte säga att jag var bäst, men var inte dålig. Har lirat många pcw osv (iofs längesedan men ändå). Så inse du kan inte säga att jag är värdelös när du inte vet något om de. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Varför hacka på alla som gillar CS? Låt dom gilla CS låt dom spela ett gammalt spel som är dålig kvalité . Det är deras liv inte ditt liv. Dom bestämer vilket spel dom ska gilla så låt CS fansen vara. Om du inte har förstått vad det är jag säger så kan jag klargöra det för dig nu. Jag talar om CS i spel, och har inga åsikter om folks personliga smak och tycke! Redigerad 28 september, 2004 av priZma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Varför hacka på alla som gillar CS? Låt dom gilla CS låt dom spela ett gammalt spel som är dålig kvalité . Det är deras liv inte ditt liv. Dom bestämer vilket spel dom ska gilla så låt CS fansen vara. Jo för att jag skrev i cs-topicen och då blev alla arga, därför skriver jag detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Amen låt mig vara cs-nörd om jag vill då. Jag säger inte att det är värödens mest realistiska spel, men jag tycker att det duger. Verkligare än många andra spel som fiins ute. Och trotsallt så är ju CS en mod. CS började med att ca 3 killar ville ha nått att göra på fritiden, så dom gjorde modden counter-strike. Sen när första betan släpptes på nätet så blev det väldigt populärt så dom gjorde en ny version, och så har der fortsättit, och nu spelas det nästan överallt i världen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Amen låt mig vara cs-nörd om jag vill då. Jag säger inte att det är värödens mest realistiska spel, men jag tycker att det duger. Verkligare än många andra spel som fiins ute. Och trotsallt så är ju CS en mod. CS började med att ca 3 killar ville ha nått att göra på fritiden, så dom gjorde modden counter-strike. Sen när första betan släpptes på nätet så blev det väldigt populärt så dom gjorde en ny version, och så har der fortsättit, och nu spelas det nästan överallt i världen. Tack för att du informerad om spelets uppkomst osv! och med det inlägget ville du? Redigerad 28 september, 2004 av priZma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Cs är ett bra spel. Håller länge. Har många fina minnen från spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 enligt mig är cs en kass mod! ok att de släpptes 98, men man kan väl ändå uppdatera de! CS va kul förr, nu har de blivit överdrivet!! med en massa VM, EM osv. osv. .. språket är hemskt! vissa till och med pratar så på stan! de enda man hör på gatan e "LoL Mannen!" osv osv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Ok då "alla" tyckte att jag skulle skriva skit om CS i en annan egen topic så gör jag väl de då. Och ni som inte läst i CS-topicen (förstår varför ) så går detta ut på att jag hatar CS och tänker berätta lite om spelet i största allmänhet. Ok då börjar jag: Ni som spelar cs varför använder ni konstigt språk när ni lirar (inte alla men många), t. ex åhh lol på dig din tk, hatar sånna jävla n00bar som dig ffs ! Lolz0r mm najjz0r osv. Snälla försök skriva normalt. Många tycker att CS är ett realistiskt spel. "Jag" ska bevisa att ni har fel. Man kan skjuta på ca 5 ställen på kroppen. Blodet är otroligt fult. Extremt många buggar i spelet. EXTREMT VÄRDELÖS GRAFIK. Kolla bara på pansarvagnarna osv. Skölden i spelet är också en fin grej, eftersom man inte kan skjuta igenom med 399083908390839083908309 awp-skott. CS är för de mindre, som ni säger: skillade spelare, sådana som inte klarar av UT eller QUAKE online. Nu kommer ni säga att åå de är så overkliga spel med monster osv, men de är faktiskt mer realistiska än erat så kallade skjutspel. Hur kan man springa snabbare med en kniv i handen än t. ex en colt på ryggen, snälla förklara för mig. I CS är det den personen med mest deg som har mest fördel och har då lättare att vinna, på det sättet kan man alldrig se skickligheten på en spelare som man kan i t ex UT2004 där alla odds är lika i hela spelet. Och varför kallar ni alla som är bättre än er för cheaters bara för att de kan se erat vapen sticka fram när ni campar. Varför har ni alltid ett ^ efter erat namn, tycker ni att de är coolt? Det är nästan bara småbarn som spelar spelet (iaf public). Varför skiftar ni vapen mellan kniv-pistol eller annat vapen, tycker ni att ni är tuffa när ni gör de också? Är inte de som är gisslan (stavning) väldigt lika varandra från bana till bana? Varför hoppar man högre när man duckar? Jag har provat det går inget vidare. Nästan alla admins är som gnälliga bebisar, när inte de är bäst på servern så måste någon fuska. CS tar allt för mycket plats i Spel communityn btw! En av anledningarna att så få personer spelar UT, QUAKE eller liknande är att så få personer inte har testat CS, vet en massa personer som spelar cs och ingen av dom visste äns vad UT2oo4 var! Detta är allt jag kommer på i skrivande stund, hoppas ingen stänger denna tråd, kul att se vad alla CS-fjortisar säger Säger bara en sak, cs är ett barnspel (oops mod).. Så jävla omogna alla är på alla servrar.. Håller med allt du säger.. Redigerad 28 september, 2004 av Fralla_24 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts