Foo Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Jag undrar lite om detta spel 1 "krigar" man bara i ett "colloseum" hela tiden? 2 om inte, kan man typ gå ut i skogen och fånga pokemon? 3 finns det "riktiga" "storymission"? 4 finns det städer som man kan gå runt och köpa saker i och prata med folk för att t.ex. byta pokemon? och, ja jag vet att detta är ett "löjligt-skitspel" som många uttrycker sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jesus says: omfg, alder? Pokemon aer vall for smabarn grabben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Jesus says: omfg, alder? Pokemon aer vall for smabarn grabben? han kanske är ett småbarn Jeeehubaaa Redigerad 28 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Han får väl tycka Pokémon är bra om han vill. När eran var igång för ca 4 år sen diggade jag Game Boy spelen, och idag tycker jag knappast illa om Pokémon Yellow, Blue och Silver (dom andra också). Pokémon var ett Game Boy spel från början som sen blev film, samlarkort och allt annat bajs. Idag tycker jag självklart att Pokémon är lite barnsligt, förutom spelen. Spelen (iaf dom på Game Boy) var inte inriktade till barn, utan till folk i vår ålder. Dom spelen är några av de bästa jag spelat. Säg vad ni vill, jag får tycka vad jag vill. Om ni skulle spelat dom som jag skulle ni nog både förstå mig och hålla med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jo gameboyspelen var ganska bra men sen blev det lite överhypat med alla samlarkort och filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Ärligt talat, har jag aldrig haft så roligt med ett spel som Pokémon Yellow. För att spelen är inte som filmerna, serien mm. I filmerna och serien är alla PKMN värsta keldjuren, så är det inte i spelet. Redigerad 28 september, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Har aldrig gillat Pokemon, hatar dom där serierna också som är så jävla fult ritat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Har aldrig gillat Pokemon, hatar dom där serierna också som är så jävla fult ritat Haha nej, gubbarna är ju gulliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Haha nej, gubbarna är ju gulliga Jag hoppas de var Ironi i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag hoppas de var Ironi i det Haha nej bara lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag hatar serien, korten, leksakerna och alla andra saker som inte är Pokémon spel. För spelen är det absolut inget fel på. Det är allt annat som gett spelet dåligt rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag sa att ni inte behöver säga att det är ett löjligt skitspel, och nej jag är inte liten, jag är 17 år, och är det nån som kan svara på frågorna istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag hatar serien, korten, leksakerna och alla andra saker som inte är Pokémon spel. För spelen är det absolut inget fel på. Det är allt annat som gett spelet dåligt rykte. w0rd, orginalspelen (red/blue) var ju helt ok, men de nyare = thumbs down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Haha off topic efter första replyen. Edit: tror jag såg det på gameplay det värkade helt ok såg ut som ett helt vanligt äventyrs spel. Redigerad 28 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Har aldrig gillat Pokemon, hatar dom där serierna också som är så jävla fult ritat det kallas manga jeehubaa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 det kallas manga jeehubaa.... får man klaga på ditt jeehubaa så vill ja gärna göra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 w0rd, orginalspelen (red/blue) var ju helt ok, men de nyare = thumbs down Ja red/blue/yellow var självklart bäst men jag tycker att även gold/silver var bra. De nyare har jag inte provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Samma här. Fast leta på Pokémon Coloseum recensioner på nätet, om du vill veta om det är bra eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 det kallas manga jeehubaa.... nej, anime försök att få mikolan att nappa på tråden så får du en ännu bättre genomgång av vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Pokémon är inte mer barnsligt än något som helst annat RPG. De e bara serierna, korten och leksakerna som har förbarnsligat hela skiten. Jag TROR inte att man kan gå omkring i skogar, men jag VET att man ska kunna gå omkring i små samhällen. Vad man gör där vet jag dock inte. Kanske att man köper grejer o bytar Pokémon och utmanar andra. Var varnad, dock: i Colusseum kan man sno andras Pokémons under strid. Men du kan även BLI AV med dina om en motståndare lyckas fånga den. Det lönar sig alltså att ge sig på de svagare här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts