Jump to content

Ingen som lagt märke till att..

Share

Recommended Posts

Antagligen, annars skulle de inte göra en bild på en bensinstation med en bil som åker därifrån... <_<

Hehe näe det är möjligt ^_^ Men det Behöver ju inte vara så. Jag hoppas på att det inte är så. Men antagligen så spelar det nog inte så stor roll ändå eftersom man säkert inte behöver tanka ofta.

Sen så brukar man ju inte köra samma bil alltför länge. ;) Det kan ju kanske bli jobbigt om man är mitt ute i naturen på landsbygden. ;) Men rockstar vet vad dom gör.

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, tror nog nästan mer på att det kanske finns uppdrag eller nåt där...

För den där bensinstationen står ju med på kartan och karaktärerna som äger stället verkar ju ha någonting med handligen och göra...

Exakt...och som jag sa: varför observera en betydelselös plats på den officiella hemsidans karta om det inte skulle påverka spelets gång iallafall litegrann?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst nånstans att man inte ska kunna tanka, de va tydligen konfermerat av R*. De är säkert ett av dom ställen man kan köpa som i typ VC. <_<

Vi får väl vänta och se, men jag hoppas verkligen att man inte kan tanka för de kommer bli jobbigt om man snor en bil när man rymmer från polisen i nåt uppdrag så tar bensinen slut. De kommer förstöra spelet. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som att tankningen förstörde något i Mafia? knappast, det var bara roligt att tanka lite ibland =P (hände inte en ända gång under huvudspelets gång att jag behövde tanka förövrigt) man byter ändå bil så ofta.. dock kan man ju fixa lite me bilen så att man inte vill byta bort den, men tror inte det förstör så mycket, en tankning håller säkert för kanske en vecka eller nåt, om man ska äta kan man väll likaväl tanka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst nånstans att man inte ska kunna tanka, de va tydligen konfermerat av R*. De är säkert ett av dom ställen man kan köpa som i typ VC. -_-

Vi får väl vänta och se, men jag hoppas verkligen att man inte kan tanka för de kommer bli jobbigt om man snor en bil när man rymmer från polisen i nåt uppdrag så tar bensinen slut. De kommer förstöra spelet. B)

Det är ju knappast så att man håller sig till samma bil i mer än några minuter, det kommer inte förstöra spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor