DistortionSleep Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Ni har säkert lagt märke till priserna för bensinen. De är väldigt tydliga. Texturerna på skylten är väldigt detaljerade. Med andra ord kanske man måste tanka? Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 (redigerad) Antagligen, annars skulle de inte göra en bild på en bensinstation med en bil som åker därifrån... Redigerad 27 september, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 27 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 (redigerad) Antagligen, annars skulle de inte göra en bild på en bensinstation med en bil som åker därifrån... Hehe näe det är möjligt Men det Behöver ju inte vara så. Jag hoppas på att det inte är så. Men antagligen så spelar det nog inte så stor roll ändå eftersom man säkert inte behöver tanka ofta. Sen så brukar man ju inte köra samma bil alltför länge. Det kan ju kanske bli jobbigt om man är mitt ute i naturen på landsbygden. Men rockstar vet vad dom gör. Redigerad 27 september, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Antagligen, annars skulle de inte göra en bild på en bensinstation med en bil som åker därifrån... Exakt. ...och varför skulle dom lägga ut det på deras officiella hemsida om man inte skulle kunna använda det av sig? Skulle vara lite taskigt...hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Om de blir så att man måste tanka hoppas jag verkligen inte att de blir så som i New Vice City. Men Rockstar fixar nog isånnafall till de på nå sett så de inte blir så besvärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 bensinstationen är väl bara där för att man ska kunna spränga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Nja, tror nog nästan mer på att det kanske finns uppdrag eller nåt där... För den där bensinstationen står ju med på kartan och karaktärerna som äger stället verkar ju ha någonting med handligen och göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Nja, tror nog nästan mer på att det kanske finns uppdrag eller nåt där... För den där bensinstationen står ju med på kartan och karaktärerna som äger stället verkar ju ha någonting med handligen och göra... Exakt...och som jag sa: varför observera en betydelselös plats på den officiella hemsidans karta om det inte skulle påverka spelets gång iallafall litegrann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 kommer man köpa besin till bilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 varför är det här en topic och inte ett inlägg i bildobservationstråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag har läst nånstans att man inte ska kunna tanka, de va tydligen konfermerat av R*. De är säkert ett av dom ställen man kan köpa som i typ VC. Vi får väl vänta och se, men jag hoppas verkligen att man inte kan tanka för de kommer bli jobbigt om man snor en bil när man rymmer från polisen i nåt uppdrag så tar bensinen slut. De kommer förstöra spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 som att tankningen förstörde något i Mafia? knappast, det var bara roligt att tanka lite ibland =P (hände inte en ända gång under huvudspelets gång att jag behövde tanka förövrigt) man byter ändå bil så ofta.. dock kan man ju fixa lite me bilen så att man inte vill byta bort den, men tror inte det förstör så mycket, en tankning håller säkert för kanske en vecka eller nåt, om man ska äta kan man väll likaväl tanka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag har läst nånstans att man inte ska kunna tanka, de va tydligen konfermerat av R*. De är säkert ett av dom ställen man kan köpa som i typ VC. Vi får väl vänta och se, men jag hoppas verkligen att man inte kan tanka för de kommer bli jobbigt om man snor en bil när man rymmer från polisen i nåt uppdrag så tar bensinen slut. De kommer förstöra spelet. Det är ju knappast så att man håller sig till samma bil i mer än några minuter, det kommer inte förstöra spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Hehe..jag skrev en topic innan för-längesen som handlade just om det att om man skulle konna tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det ska finnas ett uppdrag där man ska sno en lastbil och spränga en mack har jag hört. men jag tror att det kan vara där man boostar sin bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Det ska finnas ett uppdrag där man ska sno en lastbil och spränga en mack har jag hört. men jag tror att det kan vara där man boostar sin bil. De finns säkert mer än en mack eftersom man kommer kunna tanka enligt alla här så måste de finnas en hel massa mackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 varför är det här en topic och inte ett inlägg i bildobservationstråden? Sa ju att det var en dålig idé med en sån topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 hoppas tankningen blir som i mafia att man åker dit sen klickar man på kliva-ur-bilen knappen och man får upp en ruta där det står "refill" sen så får man se en kort "film" när CJ kliver ur och tankar eller en gubbe tankar åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 varför är det här en topic och inte ett inlägg i bildobservationstråden? vill inte va gnällig men ja håller me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Har ni tänkt på att valutan dollar har använts i alla GTA spel. Varför finns det ingen fiktiv valuta som i The Sims? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts